• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Driver gezocht voor Packard Bell Easynote TK11-BZ-015NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veng

Elite lid
Lid geworden
27 nov 2012
Berichten
6.543
Waarderingsscore
137
Ik dacht ook even de anniversary update op de Packard Bell Easynote TK11-BZ-015NL (2010-2011) van een kennis te zetten.
Niet dus. Telkens als ik denk klaar te zijn geeft hij vreemde problemen.
Het loopt zo raar dat ik niet eens goed kan aangeven wat er vervolgens allemaal mis gaat.
Het begon wel eerst met een hd fout melding van mijn image software.
Na een chkdsk uiteindelijk een oudere image teruggezet en opnieuw begonnen. Dat leek allemaal goed te gaan.
Tot ik AVG er weer terug op zette (moest er af omdat de update anders niet werkt). Toen kreeg ik: " KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED" wat blijkbaar staat voor een BSOD. Als ik in de apparatenlijst kijk zie ik ook dat de vga driver problemen heeft: "Algemeen PnP beeldscherm" met gele driehoek. Blijkbaar dus geen goede driver voor deze laptop.
Op de site van Packard Bell kan ik echter geen juiste driver vinden. Iemand een suggestie?
Of deze driver de oorzaak van de problemen is weet ik niet eens. Ik kan de laptop echter wel in protected mode gebruiken.
(Onder de eerste Win10 versie overigens geen problemen. Ik kan via een image wel terug naar de oude situatie, maar heb dan geen anniversary update meer))

--- Update ---

Ik twijfel nu of het dit is. Heb ondertussen de serial controller ge-update, maar dat blijkt ook niet de oplossing.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk zelf dat deze budgetlaptop blijer is met de originele Windows 7 dan met die service van Microsoft, genaamd Windows 10.
De Zomerupdate (Redstone) is al zodanig aangepast dat oudere hardware deels niet meer ondersteund wordt.
 
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben, maar Win 10 stond er al op toen we hem van iemand overnamen.
Uiteindelijk blijkt het toch AVG te zijn geweest. Omdat ik foutmeldingen had gehad bij het verwijderen en opnieuw installeren van AVG brandde er wel een waarschuwingslampje in mijn hoofd, maar aanvankelijk blijkbaar niet fel genoeg. Nu met AVG remover verwijderd en alles loopt weer goed. Even afwachten nog of een nieuwe installatie van AVG beter gaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Stap dan maar over op Panda Free - draait licht en beveiligt de boel uitstekend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan