• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ps4 garantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

JesseSinack

Junior lid
Lid geworden
6 feb 2016
Berichten
84
Waarderingsscore
0
Hallo, ik weet dat dit niet hier thuis hoort maar het is toch een algemene vraag waar iemand mij hopelijk mee kan helpen.

Mijn ps4 heeft lang in onze stoffige speelkamer gestaan en nu heb ik hem weer terug op mijn kamer gezet nadat ik hem een tijdje niet gebruikt heb en nu elke keer als ik een game speel (bo3) dan hebben de ventilatoren het er erg zwaar mee, hij wordt niet erg warm maar hij maakt wel veel geluid.

Nu las ik op internet dat ik de ventilatoren wel eens zou kunnen schoonmaken alleen om in mijn ps4 te komen moet ik de garantiezegel verbreken. Ik heb hem in juni 2014 gekocht dus de wettelijke garantie van 2 jaar is al over maar ik wou weten of het verder geen gevolgen heeft om deze garantiezegels te verwijderen?

Kan ik hem dan nog opsturen naar sony als er volgend jaar echt iets aan de hand is bijvoorbeeld? Dan wel tegen reparatiekosten natuurlijk.... of gaan ze dan moeilijk doen over de garantiezegel die er niet meer op zit?

Ik hoop dat iemand het antwoord weet of misschien een andere manier om het luide geluid van die ventilatoren te verhelpen?
 
De garantie vervalt als je de zegel verbreekt. Mijn advies zou zijn bel even met Sony om te vragen wat je het beste kan doen. Als de medewerker van Sony dan zegt u mag hem open maken vraag hem of haar dan dit per mail te bevestigen aan jou zodat jij dit zwart op wit hebt en er later geen problemen ontstaan.
 
Ik zou hem gewoon open maken, de garantie is toch al weg en mocht hij een keer kapot gaan is het toch voor eigen rekening.
Ik denk dat je hem eens moet nakijken op stof.
 
De garantie op dit product bedraagt 1 jaar. Heb dit even voor je bekeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan