• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Map onverwijderbaar maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjembekshine

Bekend gezicht
Lid geworden
20 dec 2010
Berichten
166
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Ik zit met het volgende. Ik heb een paar mappen op de computer staan die door meerdere mensen gebruikt worden. De bestanden in die mappen zijn heel erg belangrijk. Nu heeft iemand perongelijk twee mappen verwijderd. Deze waren wel terug te halen maar de bestanden zijn beschadigd en zijn dus niet meer bruikbaar:eek:.

Om dit in het vervolg te voorkomen zou ik graag willen weten of het mogelijk is om mappen te beveiligen zodat ze wel te openen zijn en nieuwe bestanden in te plaatsen/bewerken/verwijderen maar de map zelf niet kan verwijderen?

Ik hoor het graag!

Sjembekshine
 
je kunt deze map beveiligen met een wachtwoord zodat de anderen er niet in kunnen ...daarvoor gebruik je MySecretFolder
wat jij echter wil om hen wel de toestemming te geven deze map te openen en of er iets aan toe te voegen maar hen te ontzeggen aan het recht om iets te verwijderen kan enkel en alleen als je de machtiging over deze map overneemt ... daar boven op dienen de anderen dan ook minder rechten te bezitten dan u ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan