• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

taakbalk instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

schorpioen40

Enthousiast
Lid geworden
29 apr 2008
Berichten
2.374
Waarderingsscore
0
Gisteren weer update gehad van Win10,maar nu..
Als ik een Usb plaats krijg ik wel de melding wat ik wil doen echter ik heb geen afbeelding van USB meer op mijn taakbalk(bij datum tijd) zodat ik de stick niet kan uitwerpen!!
Ook mijn volume luidspreker is verdwenen,dus deze instellen geeft problemen!
Deze pictogrammen staan ook niet meer onder V (verborgen bestanden weergeven)
Wie heeft een oplossing?

Mvg schorpioen40
 
en als je via start > instellingen>persoonlijk instellingen > taakbalk > selecteren welke pictogrammen worden weergegeven aanklik ..
en hier vervolgens de instellingen aanpast .
 
Emi,
Het werkte perfect tot de cumelatieve update gisteren.Ik heb niets gewijzigd in de persoonlijke instellingen.
 
Ik ben benieuwd of dit bij mij ook gaat gebeuren, hij is nu met de update bezig.
 
Ik help je hopen van niet,maar is dit wel het geval laat het aub weten dan verwijder ik die update gelijk!
 
ik draai hier op mijn hoofd pc als ook op de virtuele Windows(en) build 14393.105 en ondervind dus geen problemen ..
 
Na de herstart is alles bij mij nog goed, hopen dat het zo blijft.
Maar ik weet niet of het zin heeft de update te verwijderen, want hij wordt elke dag weer opnieuw geinstalleerd, nadeel van windows 10.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik help je hopen van niet,maar is dit wel het geval laat het aub weten dan verwijder ik die update gelijk!
 
indien je dus deze cumulatieve update KB3176983 niet wenst kun je deze weer terug draaien maar dien je ook de volgende cumulatieve updates te weigeren door bij de geavanceerde updates opties "upgrades van onderdelen " aan te vinken ..hierdoor blijf je wel hangen op de vorige build 14393.82 en komen de gewone updates wel nog binnen maar zal je systeem niet meer voorzien worden naar een nieuwere build versie .
 
Bij de instellingen>persoonlijke instellingen>taakbalk blijkt het volgende:
1.Windows verkenner staat AAN (hardware veilig verwijderen en media uitwerpen) blauw schermpje geen pictogram
2.Volume (luidspreker 40%) AAN ,blauw schermpje geen pictogram bv luidspreker!

Emi wat heeft dat voor een gevolg voor mij??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Emi wat heeft dat voor een gevolg voor mij??

je bedoeld dus bericht 9
wel dit betekend dus indien jij de instelling aanzet bij " upgrades van onderdelen uitstellen " dat je dus met de huidige build versie blijft verder werken .... de gewone updates komen binnen maar de upgrades blijven weg ... de Cumulatieve updates zijn dus upgrades .
 
@ Schorpioen: wat is nu de Build-nummer van jouw Windows?
 
Abraham,
Ik heb Win10 Home,versie 1607,build 14393.105

PROBLEEM opgelost!! Na 2 keer opnieuw opstarten werkt nu alles weer correct!!
Waarom eerst niet??
Iedereen bedankt voor het mee denken!!

Mvg schorpioen40
 
Mooi dat het weer werkt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan