• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

foutmelding in W10. betreft Windows Mail zoals gebruikt in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dick9

Junior lid
Lid geworden
4 mrt 2011
Berichten
31
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,
ik probeer weer Windows Mail te instaleren maar krijg de foutmelding (0x8007000E) te zien.
Wat mis ik om dit te herstellen? Ik gebruik dit mailprogramma om scripts te kunnen verzenden.
Groet, Dick9
 
@aarie25: Dick9 heeft het echt over Windows Mail. Windows Mail was standaard aanwezig in Windows Vista. Dat e-mailprogramma is in principe alleen geschikt voor Vista.
Er zijn genoeg mensen die erin slaagden om dat e-mailprogramma ook te laten werken in Windows 7, maar vroeger of later resulteerde dat toch meestal wel in problemen. Dick9 vindt Windows Mail blijkbaar een erg fijn programma en wil het ook kunnen gebruiken in Windows 10.
Dit enkel ter info.
 
Nogmaals over Windows Mail - zit inderdaad als standaard e-mailprogramma is Vista en was bedoeld als de veiliger opvolger van Outlook Express!

Mozilla Thunderbird is inmiddels zo gevolueerd, dat het niet alleen een perfect alternatief is, maar werk je met twee of meer e-mailadressen, dan kan je die in eigen tabs zetten, wel zo praktisch.
 
@Porrelaar

Oke bedankt voor de goede informatie, ik dacht gezien het over Vista ging, het dan over Windows live mail ging.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan