• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

op zoek na een email programma waar ik meer accounts op kan hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.

computermeid

Gevestigd lid
Lid geworden
26 mei 2016
Berichten
200
Waarderingsscore
1
Ik ben op zoek na een email programma waar ik meer accounts op kan hebben.

De volgende heb ik geprobeerd maat dat werk niet zo als ik wil dat is Microsoft outlook sorry als ik geen reclame mag maken en die andere is die standaard bij Windows 10 zit,


weet iemand misschien een goed email (outlook) programma?
 
Gebruik je nu de online versie van Outlook? Kijk dan eens of er Outlook zit in de Office versie die jij op je computer gebruikt. Die kan je erg goed gebruiken voor meerdere accounts.
 
Ga je voor Mozilla Thunderbird, dan heb je een allround e-mailprogramma met als grote voordeel boven andere e-mailprogramma's, dat je elk e-mailadres kan laten openen in een eigen tab!
Zo heb ik in Thunderbird momenteel 4 tabs zitten.
Werkt heerlijk.


https://www.mozilla.org/nl/thunderbird/

Overigens: Lightning - Personal Information Manager - zit tegenwoordig standaard in Thunderbird en bovendien vindt ik het vernieuwde standaard thema een enorme en prettige vooruitgang.

Overigens2: bij het aanmaken van e-mailaccounts hoef je standaard enkel jouw e-mailadres en wachtwoord in te geven - Thunderbird doet dan de rest.
Dat werkt in 99 van de 100 aanmeldingen!
 
Ik gebruik in Gmail 3 accounts, die ik vooral via de telefoon gebruik, ik kan met 1 app makkelijk schakelen tussen de email adressen.
Ook gebruik ik 2 Outlook accounts, ook vooral via de telefoon.
Maar jij wilt waarschijnlijk iets voor op de computer?
 
Ben op aanraden van Abraham54 ook overgegaan naar Thunderbird, is even wennen, gebruikte vroeger Windows Live Mail, maar ben zeer tevreden over Thunderbird.
 
bedankt voor jullie antwoorden ga alle tips uit proberen
 
Veel plezier, want het is best leuk om dat allemaal te testen en nieuwe ervaringen op te doen.
 
Tja, maar ook al word het niet verder ontwikkeld, het is nu al goed genoeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan