• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nexus 5 32GB

  • Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
Ik denk er hard over, om een refurbished Google Nexus 5 met 32 GB aan te schaffen.
Het zal dan mijn eerste smarthone worden (jaja).
Ik kies hiervoor, omdat er alleen schone en nieuwe Android versies voor uitgebracht worden.

Maar ik wil toch weten of er mogelijk bedenkingen zijn?
 
Een mogelijke bedenking: de Nexus 5 zal geen update naar Android 7.0 Nougat krijgen.
Bron: https://tweakers.net/nieuws/114869/google-brengt-android-70-nougat-uit.html

Zelf heb ik geen smartphone. Ik heb wel een Nexus 7 tablet gehad (versie 2012). Die werkte perfect met android 4.4.4., maar werd zo traag als dikke stront na de update naar android 5.
Op zich hoeft het dus niet erg te zijn dat je met de Nexus 5 niet kunt beschikken over de allernieuwste versie van android. Elke nieuwe versie lijkt weer zwaarder te worden. Het lijkt Windows wel... :wacko:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zelf zou geen refurbished toestel kopen, alleen nieuw (maar dat is persoonlijk), maar buiten dat lijkt het mij een goede keus.
Maar als jij Android 6 heb, krijg jij wel de laatste updates toch?
Ik heb zelf kitkat en heb tot oktober ondersteuning, alleen zie ik er niets van. (maandelijkse updates)
 
Ik heb mijn koopbeslissing genomen op basis van de test op Chip.de.
Het ging mij om een smartphone, niet al te groot, goede behuizing, IPS-scherm en een snelle processor in combinatie met genoeg geheugen.
 
Dan zou ik er gewoon voor gaan :biggrin:
 
Zie mijn tweede bericht, volledig nieuw gekocht via Ebay!
 
Ik vind dat een mooie prijs, je heb de telefoon dus gekocht?
Dan wens ik jou er veel plezier mee.
 
We zien het wel.
Zal even wennen zijn.
Ik vond het inderdaad voor een geheel nieuw apparaat een mooie prijs.
 
Ja wennen dat zal het zeker worden, maar als je het eenmaal kent, dan wil je geen gewone telefoon meer.
 
Ik heb de phone inmiddels en deze kwam in Andoid 4.4, en via 5.0, 5,1 en 6.0 nu in Android 6.1
En ik heb inmiddels ook gelezen dat 7.0 erin komt.
 
Dat is mooi, heb je tenminste een telefoon die helemaal up to date is.
Kun je er al een beetje mee overweg?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan