• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[opgelost] intern geheugen Samsung GT-S6810P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: intern geheugen Samsung GT-S6810P

Kijk daar hou ik van, mijn telefoon heeft maar een 1,2 GHz single-core.
Vooral met internetten merkt je de tekortkoming, volgende keer maar iets meer geld besteden voor een snellere variant.
 
Re: intern geheugen Samsung GT-S6810P

Zoek dan ook op Ebay naar jouw favoriete phone, wie weet....
 
Re: intern geheugen Samsung GT-S6810P

Ik heb deze nog niet zo lang (5 a 6 maanden)
Dus vind ik het jammer om dan een nieuwe te halen.
Maar misschien dat ik binnenkort toch overstag ga.
 
Re: intern geheugen Samsung GT-S6810P

Je zou ook eens kunt kijken of cyanogenmod iets voor jouw is.
Dan heb je bijna alle controle over je telefoon.
En ziet ie er niet meer zo standaard uit.
Dit is vooral leuk voor als de leverancier geen updates meer geeft.
En je toestel word er ook vlotter van.
Hier staat er wat meer over.
https://www.androidplanet.nl/spotlight/cyanogenmod/
Ik ga het binnenkort ook uitproberen op een galaxy s2 en als dat goed gaat op een S4 GT-I9506 die ik zelf gebruik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: intern geheugen Samsung GT-S6810P

Cashje,ik heb op Cyanogenmod gekeken maar mijn smartphone staat daar niet bij(Samsung Galaxy Fame-GT-S6810P met jellybean v.4.1.2) dus is dit voor mij niet mogelijk!!
Dus toch een nieuw toestel,ik denk Samsung J3 of J5
Mvg schorpioen40
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: intern geheugen Samsung GT-S6810P

@Abraham, weet jij waarom je via Google wel linkjes kunt vinden van Cyanogenmod voor verschillende telefoons en niet via de site
van Cyanogenmod zelf. Ik denk er soms ook aan om dit te gaan doen, alleen vertrouw ik niet zomaar alle linkjes.
Daarbij staat mijn Samsung trend 2 er niet tussen
 
Re: intern geheugen Samsung GT-S6810P

Jou phone wordt ook wel Fame genoemd.
Zo heb ik gezocht om op [GOOGLE]Samsung GT-S6810P cm12[/GOOGLE]
 
Re: intern geheugen Samsung GT-S6810P

Lollipop voor jou phone.
 
Re: intern geheugen Samsung GT-S6810P

Bedankt voor de link, ga er deze week eens naar kijken :biggrin:
 
Re: intern geheugen Samsung GT-S6810P

Abraham,Help!
Als ik de instructies volg van You Tube moet ik een backup maken van alles,kan ik dat op de PC zetten?ook moet ik Cyanogenmod en GApps op de sd kaart zetten,Hoe?
Als ik de instructies verder volg moet ik de Fame opnieuw opstarten om de bootloader te krijgen echter deze is niet gelijk zoals in You tube zichtbaar is bij mij:
Android system recovery(3e)
Volume up/down to move highligh power buttom to select
reboot system now
apply update from ADB
apply update from external store
wipe data/factory reset
wipe cache partion
apply update from cache
Maar nergens Install zip,hoe nu verder te handelen???
Mvg schorpioen40
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: intern geheugen Samsung GT-S6810P

Ik moet met Odin 3.09 TWRP installeren om verder te kunnen gaan,maar als ik odin gebruik en twr installeer,start krijg ik in de message het volgende bericht:
OSM All Treads completed (succeed 0/failed 0)!!!
smartphone los gekoppeld en opnieuw opgestart maar dat werkt wel maar als ik weer kijk bij bootloader dan is er niets veranderd!!
Al met al 5x geprobeerd de twrp te installeren maar geen resultaat!!
Wat doe ik fout? Wat is de oplossing??

Mvg schorpioen40
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: intern geheugen Samsung GT-S6810P

Je moet wel je toestel eerst geroot hebben.Welke TWRP heb je gedownload? Je moet de onderste hebben. Deze: openrecovery-twrp-2.8.4.0-jfltexx.tar Heb je hem al eens opgestart in recovery mode? Volume up +home button+ power button deze 5 seconden ingedrukt houden en dan de power button alleen loslaten.
Dan zou hij op moeten starten.
 
Re: intern geheugen Samsung GT-S6810P

tonyw,ik heb de openrecovery die jij noemde gedownload en geplaatst in odin,smartphone opgestart(volume up+home button+power button) aangesloten op PC en op de startknop van Odin gedrukt maar krijg de bovengenoemde melding en resultaat Nihil!!
Wie weet een oplossing???

Mvg schorpioen40
 
Re: intern geheugen Samsung GT-S6810P

schorpioen, heb je het toestel eerst geroot daarna moet je hem opstarten met volume knop down+home button+ power button. Daarna volume up botton. Dan Odin opstarten als administrator en je toestel aansluiten. Dan op AP klikken en het tar bestand selecteren. Even wachten en dan op start klikken. Wachten tot het program klaar is en reset aangeeft. Nu het toestel uitzetten en hem opstarten met Volume up+ home button +power button deze vast houden tot je een lichte trilling voelt en dan de power button loslaten en vijf seconden vasthouden. Dan moet twrp opstarten.
 
Re: intern geheugen Samsung GT-S6810P

tonyw,je zegt toestel eerst rooten (hoe en waar?) en daarna opstarten ??
Ik doe dan wat fout:Toestel opgeladen 100%,toestel afsluiten,dan opstarten met volumeknop,home en power button,odin 3.09 opstarten toestel aansluiten ap klikken tar bestand plaatsen start drukken,maar dan krijg ik in de message OSM enz.Daarna ben ik gegaan naar exit(misschien te vroeg?) toestel afsluiten en opstarten niets gewijzigd!!
Wat doe ik fout???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan