• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

updates windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

maria g

Bekend gezicht
Lid geworden
26 mrt 2007
Berichten
157
Waarderingsscore
0
IK heb windows 7 opnieuw op mijn pc gezet, maar nu krijg ik geen updates meer. :fury:
hoe kkan ik nu toch alle updates krijgen?
Wie kan me helpen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou je aan kunnen geven wat je al hebt geprobeerd en welke meldingen je krijgt? Probeer zoveel mogelijk informatie te geven zodat we daar iets mee kunnen.
 
krijg melding : er kan niet naar nieuwe updates worden gezocht, onbekende fout opgetreden. code 80080005
heb pc verschillende malen op updates gezocht gezet, helpt niet. ook de helpdesk zoals boven aan gegeven is geprobeerd, maar helpt ook niet.
als ik het er eerder opnieuw opzette ging het altijd goed
 
Doe het volgende eens:

Stap 1

Download de Windows repair tool via Techspot KLIK

Stap 2

1 Start de tool op

vervolgens krijg je het volgende venster te zien:

574734aeaa325-2016-05-26_19_30_30-Foto_s.png


2 Klik eerst op repairs (Groene vakje)

3 klik daarna op Open repairs (rode vakje)

5 klik vervolgens op Start repairs (rode vakje onderstaande foto.)

5747354ce2680-2016-05-26_19_30_46-Foto_s.png


Wacht daarna tot deze klaar is (kan lang duren) en herstart de pc.
 
dank je, zal het proberen
 
zal het proberen, dank je. toch nog toe lukt er niets. dus dit hopelijk wel
 
ik heb hier eerder een virtuele Windows 7 home premium x64 geinstalleerd en het wsusoffline1073 opgehaald en opgestart ... ik heb gekozen om hier dan een iso aan te maken waar dus al de updates aanwezig zijn en deze kreeg de naam " wsuoffline-w61.iso en is 1659 244kb groot ... deze heb ik zowel voor de 32 bit als voor de 64 bit versie .... het service pack 1 dient al aanwezig te zijn op de Windows 7 die jij dus al ingebruik heb ...
*wil jij graag deze iso verkrijgen dan kun je ook het wsusoffline1073 gebruiken ..een goede internet verbinding is aan bevolen om deze 206 updates op te halen voor de 32 bit voor de 64 bit zijn het er 216 updates
om deze updates te installeren moet men dese dus op een dvd branden en via de verkenner deze openen om vervolgens op UpdateInstaller te klikken ...
deze opent dan een cmd venster om de updates te installeren ..

je dient deze te branden met CdBurnerXp
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bedankt, zal het gaan proberen
super dat er zoveel mensen willen helpen
 
lukt het u niet om de wsuoffline-w61.iso aan te maken wil ik je deze wel via pcloud transfer bezorgen maar daarvoor heb ik dan je email adres nodig ... wil je me deze meedelen dan stuur je me maar een pb vermeld dan wel welke bit versie je gebruikt van de Windows 7 dit werd je al eerder gevraagd maar daar heb je niet op geantwoord .
 
heb 64 bits.

bedankt dat je dat voor me wil doen. geweldig
 
graag gedaan ...je krijg de download link via een mail toegestuurd..
deze iso brand je dus op een dvd ...
de iso is niet opstartbaar dus je kan er niet van opstarten ... je dient deze via de verkenner te openen en je start vervolgens de UpDateInstaller.exe op ... er opent zich een cmd venster en de updates zullen vervolgens geinstalleerd worden .....
dit heeft natuurlijk zijn tijd nodig immers zijn hert er ook 216 ook netframework zit erbij ...gebruik je een Office paket dan dien je nadien ook deze van de Office zelf op te halen ... deze zitten dus niet in deze iso .
*meermaals zal de pc herstart worden en het installeren van de updates zal vervolgens ook verder gaan .
 
sorry, maar kom er niet uit
 
hoe bedoel je ...
je heb de iso gedownload ...met de iso dien je niets mee te doen dan gewoon de iso in zijn geheel te branden op een dvd ...je dient de iso dus zeker niet uit te pakken ..
*ik begrijp niet wat je bedoeld met " kom er niet uit " *weet jij niet hoe je deze dient te branden met cdBurnerXP !!
 
Ik heb dit probleem ook. Ik kan niet eens internet explorer updaten.

Misschien dat jij dan ook de iso kunt installeren.
Zoals uitgelegd in deze topic.
 
Bericht 7
 
Ja, dat had ik al geschreven. Ik kan die niet downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan