• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe een outlook account verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lieve

Senior
Lid geworden
17 jun 2004
Berichten
3.869
Waarderingsscore
44
Bij de overgang naar Windows10 heb ik mijn e-mail via de Mailapp klaargekregen.
Daarna heb ik (bij een vraag die ik hier op het forum stelde over mappen enzo) ook outlook genstalleerd. Maar daar zou ik nu vanaf willen aangezien ik dat toch niet gebruik.
Blijkt nu dat er net bij Outlook geen knop is om te verwijderen bij mijn ander account dus wel maar die wil ik net behouden.
Weten jullie hoe ik van outlook af kom?

Hieronder een foto van beide accounts:
eerst mijn echt WindowsMail account en dan het Outlook account

windows10 Mail-app.JPG

outlook mail.JPG
 
wees er echter op bedacht dat het loskoppelen van je Microsoft account ook gevolgen heeft/kan hebben op de andere pc's welke je gebruikt als ook op programma's en al de toestellen die aan dit account gekoppeld werden ..
**lees aandachtig de 3 stappen door ... hoe jij jouw eigen account los dient te koppelen van deze pc Je Microsoft-account verwijderen in 3 stappen .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
OK. dat durf ik dus niet. :huh:

toch bedankt
 
vandaag nog eens alles opnieuw bekeken
en nu stond bij het outlook account wl de mogelijkheid om het te verwijderen. Heb ik dus gedaan.
We zien wel of er gevolgen aan vasthangen...:unsure:
 
geen gevolgen. alles OK nu :biggrin:
 
Gebruik je nu nog maar n primair-alias-emailadres van je eigen provider als je inlogt bij Microsoft?
Want dat is waar ik naartoe wil.

-Ed
 
Het is me gelukt om het outlook account te verwijderen.
Ook heb ik nu nog maar n primair-alias-emailadres van mijn eigen provider: maar heb ik dat nog wel nodig?
Als ik dat verwijder kan ik toch altijd nog inloggen bij Microsoft?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan