• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Foutmelding updaten in Windows 10 - 0x80080008

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vitras

Nieuw lid
Lid geworden
16 feb 2016
Berichten
18
Waarderingsscore
0
Foutmelding updaten in Windows 10 - 0x80080008
Sinds kort krijg ik deze melding en het bekende regeltje dat het opnieuw geprobeerd gaat worden.
Maar dat staat er nu al een weekje
 
jouw foutmelding heeft dus ook te maken met het upgraden naar een andere build versie ....
weet jij welke build er momenteel aanwezig is ...
je kan in het zoekvenster " winver" (zonder haakjes ) ingeven en klik dan verder op winver om deze te starten ...
je build nummer word vervolgens vermeld .
 
Versie 1511 (10586.545)
 
jij bent deze week al de 10de die dus met de build 10586.545 blijft zitten ...bij 4 van deze 10 kon men vermits het opstarten van de Update Now die u dus de Windows 10 Upgrade Assistant geeft wel dus geupgrade worden naar de laatste build bij 3 personen diende dan het Media creation tool gebruikt te worden om dus build 14393.00 te verkrijgen en eenmaal men deze 14393.00 op het systeem had verkreeg men ook de overige build versies ... ga naar deze site https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10 en klik op "Update Now" start de Upgrade assistant op..

--- Update ---

**bij 2 personen lukte het dus effectief niet om te upgraden naar build 14393.00 en ik ben benieuwd of jij bij de overige 7 hoort of bij deze laatste 2
 
In ieder geval alvast mijn dank voor de ondersteuning. Ik ga het in de loop van de middag even proberen. Ik laat je in ieder geval het resultaat even weten.
 
succes ermee..
 
Het is gelukt om te updaten naar versie 1607 - 14393.187.
Het duurde even maar verder geen op- of aanmerkingen. Zo te zien werkt de update weer. Nieuwere versies komen wellicht later aan bod. De reguliere updates komen zo te zien weer binnen.
 
@Emi ik heb deze week al 2 mensen geholpen die, een geschikte computer hadden, maar nog steeds op de oude 1511 versie hadden.
Je zou toch verwachten dat die gewoon de update moeten krijgen.

--- Update ---

Het is gelukt om te updaten naar versie 1607 - 14393.187.
Het duurde even maar verder geen op- of aanmerkingen. Zo te zien werkt de update weer. Nieuwere versies komen wellicht later aan bod. De reguliere updates komen zo te zien weer binnen.

Goed om te horen dat het is gelukt en dat er een nieuwere versie is, ik had nog 14393.105, maar hij is onder tussen bezig met de nieuwere versie
 
fijn dat het je dus gelukt is ...
graag had ik dan van jouw vernomen of je de "Update Now" button heb gebruikt of eerder het Media creation tool ...
 
Ik heb het middels de button update nu gerealiseerd.
 
bedankt voor het mee te delen ... fijn dat het je gelukt is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan