• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Netwerkconflict

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet zo aangebrand zijn, Hans60, het kan iedereen gebeuren. Ik blijf het merkwaardig vinden dat ik gewoon drukte en dat er niets gebeurt en daarna harder dan gewoon en dat hij dan kapot gaat. Je zou toch verwachten dat daar nog een smaak tussenin zit waarbij gebeurt wat je wilt: resetten.
Als alles goed gaat met apparaten, zijn we blij, maar er hoeft maar iets niet goed te gaan en we zijn terug in de Middeleeuwen
 
Over het algemeen moet je een resetknop iets langer (niet harder) indrukken voordat er iets gebeurt. Het gegeven antwoord was volkomen correct, de uitvoering ervan mogelijk niet. Om een mede-forummer er dan van te 'beschuldigen' dat hij iets te enthousiast is geweest met z'n antwoord vind ik redelijk ongepast. Het maakt de bereidheid om te helpen er niet direct groter op....
 
Niet zo aangebrand zijn, Hans60, het kan iedereen gebeuren. Ik blijf het merkwaardig vinden dat ik gewoon drukte en dat er niets gebeurt en daarna harder dan gewoon en dat hij dan kapot gaat. Je zou toch verwachten dat daar nog een smaak tussenin zit waarbij gebeurt wat je wilt: resetten.
Als alles goed gaat met apparaten, zijn we blij, maar er hoeft maar iets niet goed te gaan en we zijn terug in de Middeleeuwen

Ik denk dat je het over mij hebt -> Het zal niet je bedoeling zijn om mij in deze situatie te brengen, maar ik denk dan je een beetje te 'Enthoustiastic' bent geweest. Maar het is ook wel vreemd dat dat resetgaatje f niet werkt f als je harder drukt een kapotte modem veroorzaakt.

Maar dit is de eerste keer dat ik hoor dat een reset het modem kapot maakt.
Misschien blijft het pinnetje wel hangen, kun je niet even kijken of hij terug schiet als je nog een keer drukt?
Heb je de stroom er al even afgehaald?

--- Update ---

Daarbij geef ik Hans60 wel even gelijk, wij hier op het forum willen mensen helpen en
dan zeggen dat het aan ons/mij ligt dat een modem kapot gaat, vindt ik niet helemaal gepast.
Ik snap wel dat jij baalt van een kapot modem, maar dit ligt niet eens bij ons zelf ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry!
Je kon niet weten dat een advies dat altijd werkt nu iets kapot maakt. Ik heb er nooit over gedacht je ergens de schuld van te geven. Jullie werk is gewoon hartstikke goed.
Er zat geen terugverend puntje in het gaatje (waar n.b. 'reset' bij stond) maar het gat leek afgesloten met een plaatje. Dat zal ook wel zo zijn. Het plaatje veerde niet en bleek niet tegen harde druk bestand. De gevolgen zijn je bekend.
KPN is heel snel, gelukkig. Ik heb een nieuwe modem en alles werkt.
Dan wil ik graag nog iets zeggen. Ik heb enorm veel waardering voor jullie werk. Jullie hebben me al heel vaak uit de brand geholpen!
Wat het netwerkconflict betreft: ik ga er vanuit dat het over is. We zien wel.
 
Ik vind het fijn dat je sorry zegt, ik snap voor een deel jou frustratie wel, maar dat lag echt niet aan mij.
Maar goed om te horen dat je een nieuw modem hebt en dat alles tot nu toe goed werkt.
Mocht je de komende tijd nog problemen hebben kun je altijd hier terecht en help ik jou graag verder :biggrin:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan