• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Honden

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
Wie van de geachte forumleden heeft n of meerdere honden?
Ik trap graag af met een foto uit 2010 van onze (toen nog) jonge kruising Friese stabij/border collie en de oude boxer Amber.
Binnenkort recentere foto's.

57e420cd1e33c-finn-amber.jpg
 
Is die oude boxer ook jouw avatar of is dat weer een andere hond?
De twee honden op de foto kunnen zo te zien goed met elkaar overweg.
 
Is ook m'n avatar.
We hebben altijd twee honden gehad en dat ging/gaat altijd goed.
 
Al te levenslustig zien deze twee schepselen er niet uit, vind ik persoonlijk.
 
Ik ook niet! Als ik slaap. Of een pintje teveel op heb.
 
@Berend Jansen,

Wat ik nog zou willen toevoegen: mijn benedenbuurvrouw heeft dezelfde naam als uw "oude boxer".
 
Als ze hetzelfde karakter heeft als de "oude boxer" is het vast een heel aardige buurvrouw.
 
Voor zover ik mijn benedenbuurvrouw ken heeft zij een zeer goed karakter en, belangrijker nog in dit kader: zij houdt er een hond op na, die door het leven gaat met de naam 'Lizzie'.
 
Neen, dit hondenbeest maakt geenszins een dunne indruk.
 
Ik heb nooit een hond gehad, maar toen we een keer terugkwamen van boodschappen doen, troffen we opeens dit hondje in huis aan:

57e674c6ece9c-pincher.png


Een heel vriendelijk beestje, maar onze katten waren er niet blij mee. De ene kat hield flink afstand van deze vreemdeling; de andere wilde niet wijken, maar gromde vervaarlijk naar de indringer.
Het hondje moest door het kattenluik naar binnen zijn gekomen. Wat te doen? Ik kende het beestje niet, dus belde ik een organisatie die zich ontfermt over gevonden dieren. Een paar uur later kwam die met een busje aan de deur om de hond op te halen. En net op dat moment hoorden we buiten een man roepen. Riep die misschien dit hondje? Jawel! De hond werd verenigd met zijn eigenaar, en die vertelde dat dit gedrag vrij gewoon was voor zijn hond. Die ontsnapte wel vaker en liep dan bij andere huizen binnen. Een echte allemansvriend dus.
 
Dat schrijf je net iets anders, maar doet me wel meteen denken aan dit nummer:


Weet ik, maar het beest van de buurvrouw heet Lizzie.
Maar mijn associatie was dezelfde.
 
Ik heb nooit een hond gehad, maar toen we een keer terugkwamen van boodschappen doen, troffen we opeens dit hondje in huis aan:

57e674c6ece9c-pincher.png


Een heel vriendelijk beestje, maar onze katten waren er niet blij mee. De ene kat hield flink afstand van deze vreemdeling; de andere wilde niet wijken, maar gromde vervaarlijk naar de indringer.
Het hondje moest door het kattenluik naar binnen zijn gekomen. Wat te doen? Ik kende het beestje niet, dus belde ik een organisatie die zich ontfermt over gevonden dieren. Een paar uur later kwam die met een busje aan de deur om de hond op te halen. En net op dat moment hoorden we buiten een man roepen. Riep die misschien dit hondje? Jawel! De hond werd verenigd met zijn eigenaar, en die vertelde dat dit gedrag vrij gewoon was voor zijn hond. Die ontsnapte wel vaker en liep dan bij andere huizen binnen. Een echte allemansvriend dus.

Hahaha, blij dat ik geen kattenluik heb, voor je het weet heb je een hele rare kat in huis :wink:
Maar wel een mooie hond en een leuk verhaal van jou :biggrin:
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan