• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hallo!

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166773
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166773

Gast
Hallo allemaal,

Twee jaar (misschien een jaar) terug was ik hier ook al, maar toen had ik mijn account laten verwijderen. Nu ben ik weer terug, dus of het verwijderen handig was dat denk ik niet... :)

Maar goed,
Ik ben Maarten en programmeer een besturingssusteem (ja best enthousiast), wat tot nu toe nog goed gaat. Toch zal ik natuurlijk wel wat vragen hebben (niet per se over programmeren speciefiek, of helemaal niet over programmeren, maar dat zal verschillen).

Mijn project heet BirdOS, een beetje een domme naam vind ik zelf. Maar hij is gekozen omdat ik naar een naam aan het zoeken was en zo'n beetje elke klasgenoot van mij op school vond dat het BirdOS moest heten, omdat ik nogal fan ben van m'n eigen ongeloofelijk lieve en gezellige valkparkieten.
Na BirdOS is de naam FeatherCode ontstaan als een soort van onofficieel trade-mark. Meer als een soort bekendmaking? Geen idee hoe ik dat zou moeten zeggen. :D

Anyway, I'm back! :p

-Maarten
 
Laatst bewerkt:
Maarten,

:welkom: bij het NCF!!
 
Hallo Maarten,

Welkom terug hier op het forum!
 
Hallo Maarten,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom terug op dit geweldige forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan