• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

GTA V Ban

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark

Junior lid
Lid geworden
20 dec 2015
Berichten
63
Waarderingsscore
0
Goededag,

Ik ben op de Playstation 3 op GTA V permanent gebanned maar ik heb nu een nieuwe console gekocht(Xbox one) zou er dan een mogelijkheid zijn om GTA V online op de Xbox One te doen (uiteraard dat ik opnieuw moet beginnen vanaf level 0) want ik heb gelezen dat Rockstar games geen IP Bans kunnen geven dat dat te veel werk oplevert of klopt het dat hun inderdaad een IP Ban kunnen geven zelf hoop ik dat ik op de one weer gta kan doen,

Met vriendelijke groet,
Dark
 
Ik ben bang dat het met de Xbox one niet gaat lukken, want die heeft een zelfde ip adres, je zou de provider om een andere kunnen vragen.
Rockstar geeft wel ip bans uit -> https://support.rockstargames.com/hc/en-us/community/posts/204381057-IP-Ban

--- Update ---

Ik vond dit nog in een andere topic op hun site, misschien dat je er iets mee kunt
Maar het ligt eraan hoe je gebant bent.
Bans are by Social Club account and/or activation key.
To play again you'll need to repurchase the game and start a new Social Club account with a different email address.
 
Ik heb de xbox nog niet aan een Social club account en ga ik ook niet doen (enigste voordeel is dat je de Nissan GTR hebt) dus denk dat het wel zal kunnen
 
Dat ligt eraan of jij een ip ban hebt of een account ban hebt gekregen.
Heb jij daar een melding van gekregen welke ban jij hebt?
Had je 1 waarschuwing en direct een ban gekregen of heb jij er eerst meerdere waarschuwingen gekregen voor dat je de permanent ban kreeg?
 
Ik had daarvoor 1 ban van 2 maanden ofzo
 
Oke maar je weet dus niet of je een ip ban of een account ban hebt gekregen?
Dit zou je eens kunnen na vragen, want dadelijk koop je een nieuw spel voor de Xbox en werkt hij mogelijk niet.
 
Ik neem aan dat jij zelf wel weet waarom je gebannen bent.
 
Ja ik weet waarom gebanned ben maar ik vraag me af of dit een IP of Console/account ban is wat ik er van kan maken is Console/account (zie post met imgur link) maar ik weet het niet zeker en meerdere mensen weten meer dan 1
 
Als ik in jou link kijk staat er 610 console ban report, staat hier niet in wat jij wilt weten? Of kun je dit niet openen?
Maar hoe ik het lees heeft het met jou console te maken en niet met een ip ban.
 
Ik zou kijken wanneer ik xbox live gold heb wou het even zeker weten
 
Ja dat heb je goed.
 
Ik heb wat meer onderzoek gedaan en ik heb geluk het is een console ban:
PCp6s4k.png
 
Oke dan kun je dus zonder problemen de game op je nieuwe xbox spelen :biggrin:
 
Waarom helpen we mensen die terrecht geband zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan