• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ik kan niet windows 10 home opnieuw installeren.Hij de pc is nl opnieuw geintalleerd door kennis en

Status
Niet open voor verdere reacties.

AADDEKKER

Gevestigd lid
Lid geworden
9 apr 2012
Berichten
221
Waarderingsscore
0
Ik heb er nu windows 8.1 opstaan.De vorige was de gratis windows10 home.Volgens microsoft windows kan ik die windows 10 weer in staleren en met de licentie code dit doen.Ik heb medis crato tool ge installeerd en als ik die aaanklik krijg ik een scherm en daar staat dat ik eerst toestemming oet ragen om dan te installeren.Ik zie het niet meer zitten.En ben van plan om een dvd met widows 10 home te kopen. heeft u nog een andee suggesti vr gr aad
 
Ja en wat is het probleem? Toestemming geven is toch niet zo moeilijk?
 
De kennis die voor jou Windows 8.1 erop heeft gezet, kan jou misschien ook helpen om Windows 10 er weer op te zetten.
Je was zelf al op de goede weg.
Klik op de link van quandor09 en lees alles goed door.
Wanneer je Windows 10 gedownload hebt en dat iso bestand als image op een dvd hebt gezet, kun je Windows 10 opnieuw installeren.
Je hoeft geen licentiecode in te geven, omdat Windows 10 al eerder op je computer heeft gestaan.
Wanneer tijdens de installatie van Windows 10 gevraagd wordt om de licentiecode, moet jij klikken op Overslaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan