• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

WLM, Outlook.com, outlook mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

willyke

Gevestigd lid
Lid geworden
22 okt 2008
Berichten
316
Waarderingsscore
2
Hallo,

Ikzelf en mijn vrienden gebruikten WLM (was fijn om mee te werken) met hotmail, live account zijn we nu verplicht over te schakelen en doen dat met outlook.com.

Ikzelf ben in "outlook.com" maar de meeste vrienden krijgen "outlook mail" (ik heb de omschakeling gedaan)

Ik kan geen reden aanhalen waarom de ene .com heeft en de andere mail krijgt, verder zijn beiden omzeggens gelijk.

Niemand kan zijn draai vinden in "windows mail"


mvg
willyke
 
Je kan ook nog kijken of er Outlook zit in het genstalleerde Office pakket op de computer. De meeste mensen gebruiken dit op hun werk ook en dat is een herkenning. Als je het niet gewend ben is er overigens ook heel gemakkelijk mee te werken.
 
Hallo,

Ikzelf en mijn vrienden gebruikten WLM (was fijn om mee te werken) met hotmail, live account zijn we nu verplicht over te schakelen en doen dat met outlook.com.

Ikzelf ben in "outlook.com" maar de meeste vrienden krijgen "outlook mail" (ik heb de omschakeling gedaan)

Ik kan geen reden aanhalen waarom de ene .com heeft en de andere mail krijgt, verder zijn beiden omzeggens gelijk.

Niemand kan zijn draai vinden in "windows mail"


mvg
willyke

Windows live mail wordt al een tijdje niet meer ondersteunt, dus kunnen ze beter na iets anders uitkijken.
Hier enkele andere programma`s http://www.computeridee.nl/workshop/de-beste-alternatieven-voor-windows-live-mail/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan