• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hallo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaikhebeenvraag

Bekend gezicht
Lid geworden
13 sep 2016
Berichten
149
Waarderingsscore
1
Hoi, mijn naam is Monique, 42 jaar
Mijn computerkennis was aardig, kleine probleempjes kon ik meestal zelf wel oplossen.
Nu ik sinds vandaag gebruik maak van een nieuwe laptop met windows 10, en ik voorheen 11 jaar een windows Vista gehad heb, tast ik echt in het duister. :eek:
Ik zal dan ook de eerste tijd veel hier te vinden zijn, de diverse vragen doorlezen en vragen stellen.
Vind het wel helemaal leuk om een nieuw systeem te leren kennen, al heb ik toch even mijn vraagtekens bij de gedachte of windows 10 nu zo'n verbetering is.
De tijd zal het leren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Monique,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.
 
Hallo Monique,

Welkom hier op het forum!
 
:welkom: op het forum, Monique!

Al 11 jaar met Windows Vista gewerkt? Stond Vista al bij aankoop op je vorige laptop? Dan is die nog geen 11 jaar oud, want Vista kwam pas op 30 januari 2007 beschikbaar voor consumenten.
Maar ook als je vorige laptop 'pas' 9,5 jaar oud is, dan heeft die toch trouw dienst gedaan.
Ik hoop voor je dat je met je nieuwe laptop ook weer lang vooruit kunt.
 
Monique,

:welkom: bij het NCF!!
 
Bedankt allemaal. :)
@Porrelaar, dan is het niet Vista geweest. :unknown:
De laptop heb ik echt 11 jaar gehad, dus is het het besturingssyteem geweest dat voor vista kwam. Joh, weet gewoon niet meer welk besturingssyeem het was. Haha. (Komt vast doordat het zondag is, laten we het daar op houden).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan