• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Afbeelding in bericht meeposten

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
U wil een goede schermafbeelding uit uw eigen computer posten?

Druk eerst op de PrtSC (PrintScreen) toets.
De afbeelding is nu opgeslagen in het geheugen van Windows.

Start Paint en via de toetscombinatie Ctrl + V plakt u de afbeelding in Paint.
Bij opslaan kiest u voor JPG, u geeft een naam aan de te opslaan afbeelding en u slaat dan de afbeelding op een makkelijk terug te vinden lokatie op.

Nu gaat u naar IMGDumper
Klik daar op de knop Bladeren en vervolgens navigeert u nu naar de lokatie waar u de afbeelding hebt opgeslagen.
Dubbelklik vervolgens op de afbeelding - nu wordt deze geuploaded.
Zodra de upload gedaan is - opent er een nieuw venster.
In dat nieuwe venster kopieert u van de aangeboden links enkel de bovenste link en die plakt u dan in uw nieuwe bericht erbij.
 
[HAND]U wil een goede schermafbeelding uit uw eigen computer posten?

Druk eerst op de PrtSC (PrintScreen) toets.
De afbeelding is nu opgeslagen in het geheugen van Windows.

Start Paint en via de toetscombinatie Ctrl + V plakt u de afbeelding in Paint.
Bij opslaan kiest u voor JPG, u geeft een naam aan de te opslaan afbeelding en u slaat dan de afbeelding op een makkelijk terug te vinden lokatie op.

Nu gaat u naar IMGDumper
Klik daar op de knop Bladeren en vervolgens navigeert u nu naar de lokatie waar u de afbeelding hebt opgeslagen.
Dubbelklik vervolgens op de afbeelding - nu wordt deze geuploaded.
Zodra de upload gedaan is - opent er een nieuw venster.
In dat nieuwe venster kopieert u van de aangeboden links enkel de bovenste link en die plakt u dan in uw nieuwe bericht erbij.[/HAND]

Hallo Abraham,

Ik heb eens de aanwijzingen gevolgd in zoverre dat ik een reeds bestaande afbeelding van een deel van mijn scherm zogenaamd via IMGDumper ging verzenden. Voordat het spul verzonden wordt zie je dan de specs van de afbeelding. Het volume van de afbeelding was nog altijd -net als bij mijn mislukte poging om hem te uploaden van gisteren- 78 kb o.i.d. en dus veel te groot om door jullie site geaccepteerd te worden.
Mijn suggestie is dan ook om aan bovenstaande 'gebruiksaanwijzing'van jou toe te voegen wat de max. afmetingen en volume van een up te loaden afbeelding zijn, anders wordt ie toch nog geweigerd. :)

Maximillus
[overigens dank voor het reageren op mijn bericht van gisteren]
 
imgdumper heeft geen beperkingen wat betreft de volume van een afbeelding ... jij doet zeker iets fout ..nog thans is het duidelijk beschreven .
 
Op dit moment van schrijven is imgdumper niet bereikbaar: en zijn dus alle afbeeldingen -gemaakt via dit medium- in dit forum verdwenen.
Even dacht ik, wat is er met het forum aan de hand.:eek:
Toch een beetje vreemd dat men niet een soort van bypass toepast.

Deze melding zie ik op die site:

ou87jc.png
 
IMGDumper is wederom online!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan