• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bluetooth adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gevestigd lid
Lid geworden
7 aug 2010
Berichten
462
Waarderingsscore
1
Hallo ik een vraag , ik heb een Bluetooth usb adapter (een Hama class 2 V4.0) hoe kan ik deze werkend krijgen, Ik was al wezen zoeken op internet maar ik kom er niet uit wat ik moet installeren, ik werk met W 10
 
hier is de handleiding ... https://pl.hama.com/webresources/ar...en_es_fi_fr_hu_it_nl_pl_pt_ro_ru_sk_sv_tr.pdf

het volgende staat daarin vermeld ...*zie afbeelding !

57f3a054a033c-Ashampoo_Snap_2016.10.04_14h25m38s_002_.png
 
Bedankt voor de reactie, maar kan ik dan de configuratie vinden bij de instellingen ?
 
via start>instellingen >apparaten als deze dus niet in je taakbalk staat
 
Bedankt, ik heb gekeken bij instellingen die staat aan bij nluetooth maar als ik mijn koptelefoon aanzet blijft hiy zoeken naar nieuwe apparaten maar hij kan hem niet vinden en op mijn iPAD zit hij er wel in en werkt goed, wat moet ik nog meer doen om hem aan de praat te krijgen ?
 
je kan eens een ander usb poort proberen....
in feite dien je geen driver te installeren en zou deze Bluetooth adapter moeten te gebruiken zijn ..
ik heb hier niets betreffende Bluetooth in gebruik maar word deze dan ook vermeld in de lijst van de aanwezige Bluetooth apparaten ..
 
Hij staat ook bij apparaten en al de stuurprogramma bij gewerkt en is goed en het apparaat werkt correct maar hij blijft zoeken naar mijn koptelefoon, ook al een ander USB gebruikt maar blijft het zelfde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan