• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verwijderde items herstellen in Microsoft Outlook 2010 staat gedimd

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronkrabben

Ron (natuur moet je zien)
Lid geworden
28 mrt 2010
Berichten
422
Waarderingsscore
0
Onder het tabblad Map staat verwijderde items herstellen, deze staat echter gedimd, hoe krijg ik die aan de praat, ik heb alles nagekeken maar niets kunnen vinden, ook niet in help
 
Heb je via de instellingen deze optie niet per ongeluk uitgeschakeld?
 
Je vraag is verplaatst van Software naar Internet en E-mail.
-----------------------------------------------------------------------

Uit het artikel waarvan bofe66 de link gaf, is vooral dit gedeelte van toepassing:
Belangrijk : Als Verwijderde items herstellen niet beschikbaar is of niet wordt weergegeven:

U werkt mogelijk in de offlinemodus. Zie Schakelen van de offline- naar de onlinemodus om online te werken.

U gebruikt mogelijk geen Exchange-account. Zie Hoe weet ik of ik een Exchange-account in Outlook heb? om dit te controleren. Als u geen Exchange-account hebt (als u bijvoorbeeld Outlook gebruikt om verbinding te maken met een IMAP- of POP-account) kunt u een item dat permanent is verwijderd of dat is verwijderd uit de map Verwijderde Items, niet herstellen. Als u verbonden bent met een IMAP-account, kunt u mogelijk items terugzetten vanuit de map Prullenbak. Lees hoe u dit doet: Verwijderde berichten herstellen wanneer u een IMAP-account gebruikt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan