• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Smartphone wil niet meer opstarten na Update Google

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barbara1

Vaak hier
Lid geworden
28 nov 2007
Berichten
588
Waarderingsscore
0
Steeds als Google een Update heeft ,messenger, facebook, Whatsapp, Googl+ noem maar op. Ging mijn telefoon haperen en kon ik niet verder met waar ik mee bezig was. Vaak herstart hij dan zomaar uit zichzelf. Gisteren ging hij uit en ik denk....daar gaan we weer, een restart! Nee hij was uit en bleef uit. Heb de start geprobeerd met volumeknop en de aan/uitknop maar dat doet hij ook niet. Het is een Huawei g700. hij begint met starten en dan beweegt het bloemetje en dan moet hij verdergaan maar hij blijft op het bewegende bloemetje hangen.
 
Als het mogelijk is trek de batterij er dan eens even uit en houd de aan/uit knop 10 seconden ingedrukt. Probeer het daarna nog eens om de telefoon te starten. Controleer daarna met de oplader of er nog wel voldoende stroom in de batterij zit.
 
Nee, blijft op het bloemetje hangen.
Batterij 96%
 
misschien cache geheugen wissen
 
gedaan, helpt ook niet
 
gedaan, helpt ook niet
als ik reboot zegt hij ....apps gekopieerd naar SD kaart succesvol en dan later zegt hij.....FAIL geen gevens gevonden op SD kaart

--- Update ---

dank voor de link....dit heb ik geprobeerd stap voor stop. nu moet ik wachten tot ik 3 android afbeeldingen zie en dan loslaten maar die komen maar niet. beneden in de linker hoek staat met hele kleine lettertjes ...fastboot mode.... hoe nu verder ?
 
Waarschijnlijk kan je het beste naar een reparatie centrum gaan waar ze de zaak grondig kunnen onderzoeken.
 
Oke, bedankt voor jullie hulp

--- Update ---

Ik kom een regeltje tegen...wipe all data user.....1-2-3- in godsnaam!!!!!

HIJ DOET HET!!!!

Kan wel helemaal opnieuw beginnen maar vooruit!!!
 
Waar ben je die tegengekomen? Zou je dat nog even willen plaatsen voor de mensen die met hetzelfde probleem te maken hebben?

Mooi dat hij het doet!!
 
Volume knop en aan/uitknop te gelijk indrukken dan krijg je een hele rij mogelijkheden zoals reboot system en start vanuit SDkaart, start van uit cache en wipe cache en dan onderaan wipe date/factory system en die moet je hebben....
 
Mooi bedankt voor het melden!
 
Volume knop en aan/uitknop te gelijk indrukken dan krijg je een hele rij mogelijkheden zoals reboot system en start vanuit SDkaart, start van uit cache en wipe cache en dan onderaan wipe date/factory system en die moet je hebben....
dit doe ik eigenlijk altijd als mijn telefoon het niet meer lekker doet
je bent dan inderdaad wel weer even bezig om alles er terug op te zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan