• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hallo allemaal,

Status
Niet open voor verdere reacties.

matias

Nieuw lid
Lid geworden
18 aug 2016
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

ik ben Matias en studeer in Tilburg. Ben een sporter en ben een grafisch designer als hobby.

Ik ben op dit mooie forum gekomen vanwege 2 redenen.

Allereerst ben ik hier om meer te leren van computers en bijhorende dingen. Ergens waar ik verder geen verstand van heb. Het enige waar ik wel verstand van heb is Photoshop en Adobe Premiere Pro, dus maybe kan ik mijn kennis daarin delen, mits er topics over zijn (die ik nog niet heb gezien).

Daarnaast ben ik ook hier met vragen voor IT'ers (eventueel studenten). Mijn opleiding heeft mij in het diepe gegooid en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een stukje van de lader uit het diepte. :smile:

Mocht je me willen helpen, kan dat hier : https://goo.gl/forms/l3lD6SgCjOrfOgSH2

Verder hoop ik jullie nog vaker te spreken!

mvg,

Matias (student)
 
Hallo Matias,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.
 
Hallo Matias,

Welkom hier op het forum!
 
Hallo Matias,

:welkom: bij het NCF!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan