• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows XP updates installeren zonder win 10 te krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Heeft veel posts
Lid geworden
16 jul 2013
Berichten
10.367
Waarderingsscore
2
Hallo
Ik heb XP nodig voor mijn machine.
maar sommige programma's willen niet runnen.
zoals CDR viewer en inkscape
dus nou dacht ik ,kan aan de updates liggen.
dus hoe installeer ik updates voor XP ,zonder win 10 erop te krijgen???
 
Zoek dan naar de oudere versies (legacy).
Want je weet toch dat XP niet meer ondersteund wordt.
Er zullen steeds meer programma's niet meer compatibel zijn met XP.

Wel kan je de Windows update opstarten, daar er wel een update zal zijn voor Internet Explorer.
En mogelijk die updates die nog niet zijn genstalleerd.
 
In elk geval is er een truck om voor XP toch nog veiligheidsupdates te krijgen:
Zet onderstaande tekst in kladblok en safe als xxx.reg Dubbelklik op de file om die in je registry te zetten.


Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\WPA\PosReady]

"Installed"=dword:00000001
 
Zorg er dan wel voor dat je de extensie van het bestand aanpast zodat je een .reg bestand krijgt in plaats van een .reg.txt bestand want dan werkt het niet. En herstart na de bewerking je computer.
 
Deze updates worden nog voor betalende klanten gemaakt. Banken (betaalautomaten op XP enz.)
" Toch worden gebruikers gewaarschuwd dat het gebruik van de hack op eigen risico is. De updates zijn namelijk niet getest op Windows XP met Service Pack 3. Daarnaast is het ook onbekend hoelang deze manier van updaten blijft werken."

--- Update ---

Goede puntjes op de i van Rubensky(Y)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik sla dat bestandje op op het bureaublad als update.reg.
maar krijg een melding dat het geen register bestand is

--- Update ---

hoe nu verder??
 
Je dient in Notepad/Kladblok bij opslaan te kiezen Voor alle bestanden en niet voor Text.
 
ok is gelukt.bedankt
 
Je dient in Notepad/Kladblok bij opslaan te kiezen Voor alle bestanden en niet voor Text.

Hetgeen ik ook al geschreven had. Dat je wel de extensie moet kunnen aanpassen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan