• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Storing outlook.com?

Status
Niet open voor verdere reacties.

EvC

Nieuwsgierig Aagje
Lid geworden
9 aug 2016
Berichten
1.225
Waarderingsscore
13
Provider - Telfort
Browser - Firefox

Zien jullie hetzelfde?

57ffa0704d9fc-Schermafdruk_2016-10-13_16-49-38.png
 
Provider - Ziggo
Browser - Firefox

Ik gebruik ook Outlook.com

Geen storing,werkt goed.
 
Kan nog steeds niet inloggen met Firefox Linux. Windows 10 met Edge in VirtualBox geeft hetzelfde plaatje als eerder geplaatst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
maar er zijn gebruikers die geen last hebben,en er zijn die er wel last van hebben.
Voor de zekerheid een nieuw wachtwoord ingesteld maar dat mocht ook niet baten: krijg telkens dat plaatje voorgeschoteld.
Geduld lijkt me de enige remedie bij dit raadsel.

--- Update ---

Als ik in wil loggen op Microsoft NL dan zie ik een keuze voor twee accounts met hetzelfde e-mailadres: en dat begrijp ik niet.
Ik heb nooit een werk- of schoolaccount aangemaakt.

58037b39c5eca-Schermafdruk_2016-10-16_14-59-56-gegumd.png
 
Deze reactie in 2-topics geplaatst: excuus:blush:

Microsoft gebeld maar wordt doorverwezen naar de Microsoft Community.
Vandaag dus dit topic geplaatst.
Mocht het weer werken, ga ik toch serieus denken over een migratie naar een andere locatie!
Gratis opslag blijkt wederom niet betrouwbaar.

--- Update ---

Het probleem is opgelost. Zie mijn pittige reactie in het Microsoft Community topic!
 
Op het moment dat dit topic werd geopend was er, zoals je kon lezen in de links die ik heb geplaatst, daarwerkelijk storing op de servers bij Microsoft daar zal het dan ook mee te maken hebben gehad.
 
Op het moment dat dit topic werd geopend was er, zoals je kon lezen in de links die ik heb geplaatst, daarwerkelijk storing op de servers bij Microsoft daar zal het dan ook mee te maken hebben gehad.
Microsoft als softwaregigant had zijn gratis maildienst allang en op tijd naar de huidige standaarden moeten brengen.
Sinds de overgang naar outlook.com ondervinden de gebruikers problemen die door velen niet begrepen worden en acties vereisen die niet iedereen zomaar kan uitvoeren.

Tevens biedt Microsoft een Ad-Free Outlook.com aan voor 19,95 USD / per jaar maar stelt er geen enkele service tegenover.
Deze opstapeling van ergernissen heeft mij doen besluiten om mijn content naar mailbox.org te verhuizen.
En dat kost me 12 per jaar / ad-free en met encryptie mogelijkheid.

Nu ik dit schrijf ben ik nog pissig. :fury:

 
Zo heeft iedereen zijn eigen email dienst,de 1 vindt die de beste.
En weer een andere die,het is maar goed dat er verschillende zijn.

Maar ik gebruik Outlook.com,en ben er goed over te spreken.
 
Maar ik gebruik Outlook.com,en ben er goed over te spreken.
Heb je de nieuwe stijl met aan de rechterkant een schermverkleining als je een adblocker gebruikt?
Na het inlogprobleem kreeg ik die stijl pas.
 
Ja dat klopt,dat heb ik

580a73930a655-Knipsel.PNG


Maar helaas stoor ik me daar helemaal niet aan,dat boeit me niet.
 
Ik doe alles met Google en ben daar uitermate tevreden over, het feit dat Google op die manier alles over mij te weten komt neem ik voor lief, Google weet toch alles al van mij
Het voordeel van een Googleaccount en G-mail is dat je dit op alle mogelijke devices kunt installeren en dan overal en altijd kunt inloggen en je bent altijd en overal uptodate. Dit omdat ik beroepshalve altijd onderweg ben en regelmatig onderweg moet overnachten
 
Het heeft ook te maken met wat je zelf prettig vind. Ik gebruik al lang zonder problemen Outlook. Maar die zit dan ook in mijn Office pakket dus daar is mijn Outlook account dan weer in actief. Daarnaast is hij genstalleerd op mijn smartphone. En ook daar heb ik geen last van reclame.
 
Ja dat klopt,dat heb ik

580a73930a655-Knipsel.PNG


Maar helaas stoor ik me daar helemaal niet aan,dat boeit me niet.

Ik gebruik ook adblockers en stoor mij ook niet aan die melding.
Liever die melding dan reclame.
Ga er ook geen geld voor betalen om geen reclame te zien.
 
Ik gebruik ook een adblocker vandaar dat ik de meldingen over die reclame dan wel het betalen nog nooit heb gezien!
 
Hoi

Dat betalen zie je ook niet,daarvoor moet je op.

Outlook zonder advertentie klikken,( zie foto hierboven )en dan wordt je door verwezen.
Maar gebruik je ook Outlook.com,dan moet je dat toch wel zien dacht ik.

Ik gebruik dan unlock in Firefox.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik begrijp wat je bedoelt. Nee, ik krijg dat niet te zien omdat dit geblockt wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan