• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

wordfeudwoorden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tineke41

Gewaardeerd
Lid geworden
26 dec 2007
Berichten
1.496
Waarderingsscore
0
Hallo, ik speel met paar vriendinnen wordfeud. Daar kan ik woorden opzoeken bij wordfeudwoorden. Dat wil ik gaan doen, maar krijg melding

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (111) in /home/admin/domains/wordfeudwoorden.nl/public_html/include/connectie.php on line 3
Could not connect to database

en dan kan ik niks meer. Weet iemand hoe ik dat weer kan hersttellen?
 
Probleem op de site, kun jij verder niks aan veranderen.
 
Bedankt voor snelle reactie. Dacht alweer dat ik zelf iets fout gedaan had.
 
gaat het over deze site http://www.wordfeudwoorden.nl/ indien zo zijn er geen problemen met de site deze word hier immers weergegeven ...
" woorden met een q " http://www.wordfeudwoorden.nl/woordenmeteenq/

5803534a16959-Ashampoo_Snap_2016.10.16_12h14m21s_001_.png
 
Haaaaaaaaaaaaa Emi, Het gaat over al die pagina's. Vul maar eens wat letters in en dan cheque. Heb het bij al die mogelijkheden gedaan en overal krijg ik die foutmelding.
 
awel ook dat werkt dus hier zonder problemen ..

580364351275e-Ashampoo_Snap_2016.10.16_13h25m30s_003_.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan hebben ze het blijkbaar net zelf gezien en gerepareerd?

EDIT:
Het is nog niet helemaal in orde, als je bruikbare letters invoert krijg je weer de foutmelding. Maar ook weer niet altijd.
AUTO geeft een foutmelding, TEST niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
jij heb gewoon teveel letters ingegeven ...
toen ik daar juist 10 letters in gaf verkreeg ik dezelfde foutmelding ...!
toen ik minder letters in gaf werkte de woordengenerator dus wel gewoon !
 
Heb het weer geprobeerd, maar bij mij werkt het nog niet.
 
je mag maximaal 7 letters ingeven om geen fout melding te krijgen !
 
Je hebt altijd 8 letters die je kunt gebruiken. Dat heeft altijd perfekt gewerkt. Heb nu van 1 tot en met 8 gebruikt, maar krijg steeds de foutmelding. Ik zag ook een mailtje waar een bijlage bij zat. Die kan ik niet openen.
Nu is er iets raars gebeurd. Als ik van jullie een bericht terug kreeg dan hoefde ik in die mail maar op de link de klikken en kwam ik automatisch bij mijn discussie terecht. Nu zie ik mail zoals bijlage. Ben mijn oude mailtjes van jullie gaan openen en daar staat de link naar jullie ook niet meer in.
Als ik op die bijlage klik krijg ik die niet geopend.
 

Bijlagen

  • 2016-10-16_Forum.png
    2016-10-16_Forum.png
    12,5 KB · Weergaven: 44
Laatst bewerkt door een moderator:
8 letters werkt hier ook zolang dat de letters o-e-a-i aanwezig zijn ..
 
Bij mij niet. Ik kan nu vanuit mijn mail ook niet meer op een pagina van firefox komen. Moet dan eerst naar fgirefox en daar de bewuste pagina aanklikken. En die bijlage van jullie moet ik eerst opslaan op mijn bureaublad en daar kan ik die dan lezen.

--- Update ---

Nou ik kan opeens weer wel vanuit mijn mail op jullie link klikken. Ook bij die oude mails van jullie lukt dat weer. Maar die wordfeudwoorden geven nog steeds een foutmelding.

--- Update ---

Hallo mannen, bij mij blijft het niet werken. Grrr. Maar ik heb nu maar een andere die wel werkt. wordfeudhelp. Bedankt allemaal voor het meedenken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan