• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

App: Trigger (Carmode/Pocketmode) probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

xaoraxon4

Gevestigd lid
Lid geworden
5 jan 2014
Berichten
321
Waarderingsscore
0
Beste forumleden,

Ik gebruik de app "Trigger" om mijn handelingen te automatiseren.
Indien ik in de auto stap en mijn mobiel in zijn houder zet, dan ziet mijn mobiel de NFC chip die op mijn houder geplakt zit en gaat hij in "Car mode". Hierdoor start mijn bluetooth en verbind hij met mijn radio, start hij Flitsmeister en spotify op en gaat mijn mediavolume op 15.

Daarnaast heb ik "Pocket mode" ingesteld om mijn bluetooth uit te zetten, Flitsmeister af te sluiten en mijn mediavolume op 0 te zetten. Mijn mobiel gaat in deze modus indien hij zijn verbonden bluetooth apparaat (autoradio) niet meer kan vinden. Dit gebeurd wanneer je dus de auto uitzet.

Ideaal toch?

Het probleem is echter dat mijn autoradio zich even herstart zodra je de motor start van de auto. Hierdoor gaat mijn mobiel gelijk in Pocket modus.
Een tijdelijke oplossing is om pas mijn mobiel in zijn houder te stoppen, zodra de auto is gestart, maar dit gaat een beetje in tegen mijn natuurlijke handelingen.

Hebben jullie ideen/alternatieven voor mij?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan