• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

opstarting

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamersman413

Nieuw lid
Lid geworden
21 okt 2016
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Wanneer ik mijn pc opstart komt hij telkens op hetzelfde scherm en vraagt hij voor een Boot device. Dit heb ik en ik moet dan een source selecteren. Het probleem is dat het programma zegt dat de supported drive er niet is, terwijl hij er gewoon in zit. Het moederbord dat ik heb is van ASRock en dit gebeurt wel vaker bij die moederborden, alleen staat er dat ik naar de tools menu moet in de BIOS, maar dat staat er niet. Please help. Ik heb lang aan de pc gewerkt en het doet pijn om hem wel te zien opstarten maar dat hij nog steeds niet werkt
 
Wat betekent "gebeurt wel vaker met die moederborden"?
Hoeveel heb je er gehad waarbij dat gebeurde?

Welke windows is geinstalleert en waarop?
 
Mogelijk een defecte harddisk.
 
Wat betekent "gebeurt wel vaker met die moederborden"?
Hoeveel heb je er gehad waarbij dat gebeurde?

Welke windows is geinstalleert en waarop?

Dit probleem gebeurt vaker bij dit model moederbord. Het model is:
asrock 980DE3/U3S3 R2.0
 
ik gebruik vaker asrock moederborden heb er zelf een, en heb je de harde schijf ook eens in een andere computer geprobeerd?
 
Als ik het goed begrijp, heb je net een "nieuwe" pc gebouwd en wil je opstarten om windows te installeren maar het systeem herkent de HD/SSD niet. Klopt dit? Welk type van schijf heb je steken, een klassieke HD of een SSD?
Wanneer je een nieuwe schijf steekt, dien je die in de meeste gevallen eerst te initialiseren (MBR of GPT, naargelang het type van bios). Pas daarna gaat je systeem de schijf vinden en kan je verder. Het initialiseren kan je via een andere pc en kan gewoon in het schijfbeheer van Windows.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan