• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hdmi en vga

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erwin538

Gevestigd lid
Lid geworden
30 apr 2011
Berichten
393
Waarderingsscore
2
Hallo allen,

Ik ben al een poosje een beetje aan het klooien met mijn techniek,

Ik heb in eerste instantie alles hdmi aangesloten op mijn laptop en wil daarnaast vga ook laten draaien van af dezelfde laptop,

Als ik nu vga aansluit naast me hdmi gaat me vga aansluiting op zwart en krijg ik dat dit niet mogelijk is,

Nu is mijn vraag hoe kan ik dit wel werkend maken zodat ik ook verder kan, dat 3de scherm heb ik echter gewoon nodig,

Met vriendelijke Groet,
Erwin538
 
Het gaat hier om een hp notebook met radeon videokaart intel core i5,

Meer info kan ik op dit moment nie geve want heb de notebook op het moment niet in huis heb hem bij een kennis staan die ook experiment
 
De vga en hdmi gaan via de Intel GPU die in de CPU zit.
 
dus het komt er op neer dat ik er dus geen 3de scherm aan kan koppelen als ik de HDMI uitgang ook gebruik?
 
Vandaar dat type, die GPU in een i5, afhankelijk welke, kan 3 schermen aansturen maar of die HP dat kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan