• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

archos cecium tablet 64 processer met windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

belll

Nieuw lid
Lid geworden
30 okt 2016
Berichten
6
Waarderingsscore
0
goedemorgen ik ben nieuw op het forum.ik kom uit vaals lb ik wil de tablet met een hdmi kabel aan sluiten op een bravia tv kdl26ex302. de tv zegt buiten bereik wie kan me helpen ben 67 jr.?
 
Hallo Belll,

Welkom hier op het forum!
Ik denk dat je even een nieuwe topic moet aanmaken of moet wachten tot Abraham of Porrelaar dit verplaatst heeft,
want dit is niet de goede plek voor jou vraag.
 
sorry ik ben nerveus en wil graag kijken via mijn tablet naar de tv via kodi
 
Heb je al gekeken of er een app is voor deze manier?
Apps van tv-fabrikanten

De meest logische en handige manier om je smartphone of tablet met een tv te verbinden is door gebruik te maken van de applicaties die fabrikanten uitbrengen. Nagenoeg alle grote fabrikanten hebben tegenwoordig eigen applicaties, geschikt voor grote platformen als Android, iOS en Windows. Met deze apps kun je niet alleen de tv bedienen maar vaak ook op eenvoudige wijze content van je tablet of smartphone naar de tv sturen of streamen. Het enige wat hiervoor nodig is, is een WiFi-netwerk waarop zowel de tv als de smartphone of tablet aangesloten is.

--- Update ---

Je zou je vraag hier eens kunnen neer leggen, want als ik via Google kijk om ik verschillende antwoorden en oplossingen tegen, maar niet echt iets wat helpt.
Want er zijn veel mensen die het zelfde probleem hebben, zowel met een tablet, pc, gameconsole of een surround set.
https://community.sony.nl/t5/nederlandse-community-forum/ct-p/nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het probleem is mij inmiddels duidelijk en is technisch van aard.
En dat is iets, beste belll, waar jij je echt niet nerveus over hoeft te maken.
Want jouw TV heeft geen WiFi - daarom krijg je de melding buiten bereik; wel is er de mogelijkheid via NFC (Near Field Communication) contact te maken.
Daarbij combineer je dan het tablet met de afstandsbediening van jouw Sony TV.

Wel dien je eerst NFC in jouw tablet te aktiveren - niet moeilijk - zie daarvoor de video.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan