• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tineke41

Gewaardeerd
Lid geworden
26 dec 2007
Berichten
1.496
Waarderingsscore
0
Hallo, Als ik voor heen 192.168.178.1 intypte kwam ik bij mijn router. Dat lukt me niet meer. Zie bijlage wat ik te zien krijg. Wat kan ik doen om dat weer te zien te krijgen. Via mijn ipad lukt me dat wel.
 

Bijlagen

  • 2016-11-02_1025.png
    2016-11-02_1025.png
    87,5 KB · Weergaven: 58
Haaaaaaaaa Arie, Heb alles gedaan wat hierboven stond, maar steeds dezelfde boodschap. Op mijn ipad lukt het wel. Als ik het in Firefox doe zowel als Safari. Op mijn iphone krijg ik de melding: The request timed out. NSURLErrorD

Weet niet of het iets uitmaakt met Safari of Firefox. Lol.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet of het wel werkt via een smartphone.

De melding in jou eerste bericht heeft wel met Firefox te maken.
Gebruik jij de nieuwste versie ervan?
Welke firewall gebruik jij? heb je daar Firefox aan toegevoegd?
 
Trek de stekker van het modem er eens uit wacht 30 seconden steek de stekker er weer in en probeer het opnieuw.
 
Hallo, versie van firefox is 49.0.2 en de windows firewall is daar aan toegevoegd.

--- Update ---

Moet schrijven: en firefox is aan windows firewall toegevoegd.
 
Mijn optie al eens geprobeerd?
 
Het probleem treedt alleen op bij bepaalde websites
Als u een van de volgende foutmeldingen ziet, ligt het probleem mogelijk aan de buffer van Firefox:
De verbinding werd onderbroken
De verbinding werd geherinitialiseerd
De wachttijd voor de verbinding is verstreken


Je zou de cookies en de buffer eens kunnen legen. ->
Menuknop -> geschiedenis -> recente geschiedenis
Selecteer Alles in het vervolgkeuzemenu Te wissen tijdsperiode:.
Klik op het pijltje naast Details om de items die kunnen worden gewist weer te geven.
Selecteer zowel Cookies als Buffer.

Als het wissen van cookies en de buffer van Firefox niet helpt, is dit waarschijnlijk een teken dat er een probleem is met de website zelf. In dat geval kunt u alleen maar wachten tot het probleem is opgelost. Met grote websites als Twitter of Facebook kan dit een kwestie van een paar minuten zijn.
 
volgens ik denk heb jij ergens een vergissing gedaan met het genoemde ip adres want als ik zoek op 192.168.178.1 dan kom ik vervolgens hier op uit ... http://192.168.178.1.ipaddress.com/
 
Welke provider en type modem gebruik jij?
 
Hallo, mijn modem is compal provider Ziggo. Heb nog even naar Ziggo gebeld en daar werd me verteld dat het wel zou werken als ik een kabel gebruikte. Nou weet ik niet hoe ik dat moet doen, dus als het een keer nopdig zou zijn gebruik ik mijn laptop maar. Daarmee kan ik wel bij mijn modem inloggen.

Nog iets anders. Ik heb me aangemeld voor email notificatie. Maar dat werkt niet. Daarom reageer ik ook zo laat. Steeds als ik gereageerd hebt verspringt het naar geen notificatie.
 
De notafictie op dit forum werkt al lange tijd niet goed op dit forum. Daar zijn ook al een aantal topics over gestart. Het forum kan er zelf weinig aan doen.

Een laptop met een kabel aansluiten op het modem is niet moeilijk. Je klikt een utp kabel in je modem en de andere kant in je computer dan ben je met de kabel aangesloten.
 
Oke, zal het proberen als het nodig is en anders gebruik ik mijn ipad maar. Zie nu dat ik in vorig bericht schreef laptop, maar dat moet zijn ipad. Hartelijk dank allemaal voor het reageren.
 
Geen dank!
Als je de kabel eraan hebt zitten en het lukt nog niet, dan even het modem uitzetten/resetten.
Dan moet het lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan