• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

wifi spots certificaat verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

schorpioen40

Enthousiast
Lid geworden
29 apr 2008
Berichten
2.374
Waarderingsscore
0
Door verkeerde inlichtingen heb ik een Wifi spots certificaat Windows Phone Ziggo gedownload(welke waarschijnlijk automatisch is genstalleerd),echter mijn toestel is Android 7!! Hoe kan ik deze verwijderen,want als ik de goede wil downloaden krijg ik de melding dat het certificaat is genstalleerd!
Zodoende kan ik de Wifi Hotspot niet installeren.

Mvg schorpioen40
 
je dient dus het Ziggo wifi-netwerk uit de lijst met wifi-netwerken te verwijderen om daarna het juiste certificaat opnieuw te kunnen installeren.

--- Update ---

lees het volgende door hoe je een Certificaten dient te verwijderen ..**wees er op bedacht dat je geen verkeerde handeling doe !
 
Ik heb dit gevonden op het Ziggo forum.

Ik lees dat jullie graag willen weten hoe je een CA Certificaat (door gebruiker genstalleerd) kunt verwijderen op een Android systeem.
Ongeacht welk merk, is dit te vinden bij het volgende:
1. Ga naar instellingen.
2. Ga naar beveiliging.
3. Scroll naar Vertrouwde Aanmeldgegevens en selecteer Gebruiker.
4. Selecteer het certificaat wat je wilt verwijderen. Bij het Ziggo CA-certificaat moet je alleen nog even naar beneden scrollen om de knop te vinden. Soms heet deze 'verwijderen', anders 'wissen'.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Emi,Als het goed begrijp moet ik dus mijn eigen adressen (die ik dus zelf heb gemaakt) verwijderen??
Maar mijn eigen adressen werken perfect ,alleen kan ik het Wifi hotspot adres niet installeren!Wat nu??
Helpdesk Ziggo heeft mij verkeerd genformeerd vandaar het verkeerde certificaat!
Je 2e antwoord is toch voor Win7??

Mvg schorpioen40

--- Update ---

Ik heb dit gevonden op het Ziggo forum.

Ik lees dat jullie graag willen weten hoe je een CA Certificaat (door gebruiker genstalleerd) kunt verwijderen op een Android systeem.
Ongeacht welk merk, is dit te vinden bij het volgende:
1. Ga naar instellingen.
2. Ga naar beveiliging.
3. Scroll naar Vertrouwde Aanmeldgegevens en selecteer Gebruiker.
4. Selecteer het certificaat wat je wilt verwijderen. Bij het Ziggo CA-certificaat moet je alleen nog even naar beneden scrollen om de knop te vinden. Soms heet deze 'verwijderen', anders 'wissen'.

Dat is juist het probleem:In de beveiliging-Vertrouwde certificaatgegevens staat GEEN Ziggo!! Als ik gebruikers aantik blijft dit leeg!
 
wat voor de Win7 is kan ook toegepast worden op een hogere Windows ..

--- Update ---

Dat is juist het probleem : In de beveiliging-Vertrouwde certificaatgegevens staat GEEN Ziggo!! Als ik gebruikers aan tik blijft dit leeg!

kijk dan eens onder administrator ...
 
wat voor de Win7 is kan ook toegepast worden op een hogere Windows ..

--- Update ---



kijk dan eens onder administrator ...

Is niet mogelijk op een smartphone
 
ik had het dan ook niet over de smartphone ...aangezien je 2 keer dezelfde vraag stelde !
 
Dat is juist het probleem:In de beveiliging-Vertrouwde certificaatgegevens staat GEEN Ziggo!! Als ik gebruikers aantik blijft dit leeg!

Heb je de telefoon al lang en heb je veel eigen apps en betanden erop staan?
Zo niet zou je de telefoon naar fabrieksinstellingen kunnen zetten, dan is het certificaat ook weg en dan kun je de goede installeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waar is mijn discussie gebleven???
 
Hoe bedoel je dat?

Zijn er berichten verdwenen?
 
Waar is mijn discussie gebleven???
Sorry te vroeg gereageerd!!

Kreeg net een tel van Ziggo met de oplossing,alles werkt nu Goed! Mail met instellingen volgt,zodra ik die heb zal ik deze bekend maken zodat anderen er misschien hun voordeel mee kunnen doen!!
 
Mooi dat het werkt en altijd goed dat mensen de oplossing hier plaatsten.
 
Na bezoek Winkel(3 uur mee bezig geweest,geen resultaat!) telefoon van Ziggo met de volgende oplossing en deze werkt!
Hopelijk heeft iemand hier voordeel aan!

Mvg schorpioen40
 

Bijlagen

  • Instellen WifiSpots.txt
    801 bytes · Weergaven: 183
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan