• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Agenda afspraken en contacten in Outlook "in the cloud" mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

kurveekyl

Gevestigd lid
Lid geworden
3 nov 2011
Berichten
425
Waarderingsscore
4
Heb een abonnement op Microsoft Office 365 Personal en als email programma gebruik ik altijd Outlook, het onderdeel van dit Office pakket.
Maar moet altijd "archiveren" inschakelen wil ik alles van afspraken en contacten houden! Maar als ik dit bestand dat is gearchiveerd voor n of andere reden (wat al is gebeurt bij mij) kwijt speel, dan ben ik alle contacten en afspraken kwijt.
Daarom gebruik ik nu een iPhone en iCloud waarin alles netjes behouden blijft ook al crasht mijn computer!
Liever zou ik alles van Microsoft willen gebruiken, maar dat is mijn enige drempel om niet mijn agenda en contacten daaraan toe te vertrouwen.
Bestaat dus niet een gelijkaardige manier van synchroniseren of opslaan "in the cloud" dat ik mij daarover dus geen zorgen moet maken?
Heb geen outlook email adres of zo maar telenet.be.
Dank bij voorbaat...
Kurt
 
Hoe bedoel je archiveren? Dat is volgens mij niet nodig. Alles is dan ook gewoon online opgeslagen bij het gebruik van Office 365.
 
Nee hoor, word niet opgeslagen. Nog niet lang geleden ondervonden, al mijn contactpersonen waren na het her installeren van Windows (en ook Office dus) verdwenen. Gelukkig heb ik iCloud van mijn iPhone achter de hand.
 
Heb je de synchronisatie instellingen al eens nagelopen want het zou wel zo moeten zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan