• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

HiSuite

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan wordt er en nieuwe link aangemaakt vermoed ik.
Heb je de driver trouwens nu wel kunnen downloaden?
 
Dan wordt er en nieuwe link aangemaakt vermoed ik.
Heb je de driver trouwens nu wel kunnen downloaden?

Ik heb hem gedownload echter waar staat de setup??ik zie alleen setup gegevens,maar kom niet verder!
 
Als ik de link van Abe aan klikt dan krijg ik gelijk een download, als ik dan na verkenner ga kan ik dit daar uit pakken.
Schorpioen40 heb jij het bestand al uit gepakt?
 
Als ik de link van Abe aan klikt dan krijg ik gelijk een download, als ik dan na verkenner ga kan ik dit daar uit pakken.
Schorpioen40 heb jij het bestand al uit gepakt?

Ik heb dit uitgepakt:MT65xx usb driver-usb driver-map amd64-map i 386-android_winusb.inf-android winusb86.cat-android winusa64.cat-source properties.
maar waar is de usb driver??
 
Ik weet niet of dit wel zichtbaar is, Als je onder apparaat beheer kijkt staat hij daar dan nergens tussen?
Als je nu jou telefoon aan de pc aansluit, werkt het dan wel met Hisuite?
 
Ik weet niet of dit wel zichtbaar is, Als je onder apparaat beheer kijkt staat hij daar dan nergens tussen?
Als je nu jou telefoon aan de pc aansluit, werkt het dan wel met Hisuite?

Hij is niet zichtbaar in apparaten beheer.Mijn smartphone is wel in mijn PC en in verkenner zichtbaar,als ik hem daar open zie ik intern geheugen en de sd schijf!
ik kan daar dus wel foto's en muziek heen kopiren maar in welke map?(intern of extern?)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik begreep uit jou andere topic, dat jou telefoon waarschijnlijk niet ondersteunt werd?
Wel vreemd want je hebt toch gewoon Android 7.
 
Arie ik vind dit ook vreemd omdat in de winkel op hun laptop met HiSuite gelijk verbinding was,toen heb ik mijn laptop opgehaald (waar het bij mij niet werkte) en in de winkel uitgeprobeerd maar GEEN resultaat!!Alles gecontroleerd maar niets kunnen vinden!!
 
schorpioen, ik zou op de sd kaart een map maken met de titel mp3 voor muziek en voor de foto`s moet je de camera aanzetten en dan op instellingen klikken. Hier kun je kiezen voor opslaan op sd kaart. Daarna maak je een foto en deze kun je op je pc terug vinden in de map sdkaart, DCIM, camera. Daarna kun je alle foto`s van deze map kopieren naar je pc. Ook kun je van de pc foto`s naar deze map kopieren. Als het goed is heb je bij je apps een appje staan genaamd muziek hiermee kun je alle mp3 muziek bestanden afspelen.
 
Arie ik vind dit ook vreemd omdat in de winkel op hun laptop met HiSuite gelijk verbinding was,toen heb ik mijn laptop opgehaald (waar het bij mij niet werkte) en in de winkel uitgeprobeerd maar GEEN resultaat!!Alles gecontroleerd maar niets kunnen vinden!!

Had je nog gevraagd wat hun erop hadden staan, waardoor het daar wel werkte?
 
Ze hebben HiSuite genstalleerd en het werkte gelijk!!
Ik denk dat ik HiSuite eraf gooi en ga doen wat Emi gebruikt en ook voorstelde!

--- Update ---

schorpioen, ik zou op de sd kaart een map maken met de titel mp3 voor muziek en voor de foto`s moet je de camera aanzetten en dan op instellingen klikken. Hier kun je kiezen voor opslaan op sd kaart. Daarna maak je een foto en deze kun je op je pc terug vinden in de map sdkaart, DCIM, camera. Daarna kun je alle foto`s van deze map kopieren naar je pc. Ook kun je van de pc foto`s naar deze map kopieren. Als het goed is heb je bij je apps een appje staan genaamd muziek hiermee kun je alle mp3 muziek bestanden afspelen.

Tony ik ga dit uitproberen!!
Ik laat weten als dit lukt!!
 
Ze hebben HiSuite genstalleerd en het werkte gelijk!!!
je bedoeld dus dat zij van de winkel HiSuite hebben geinstalleerd en dat deze bij hen dus wel te gebruiken was ...
*gebruikte zij dezelfde Windows als jij.. denkelijk niet .
*gebruikte ze dan ook dezelfde telefoon als deze van u ...denkelijk dus niet .
 
Emi,wat ik zag was Win10 en HiSuite was genstalleerd en ze gebruikte mijn smartphone!!
 
dan vraag je hen toch eens dezelfde versie op uwe pc te installeren ik ben er haast zeker van dat men dit niet gaat doen ...
 
dan vraag je hen toch eens dezelfde versie op uwe pc te installeren ik ben er haast zeker van dat men dit niet gaat doen ...

Toen ik daar was bleek dat zij dezelfde versie als hadden!!(ik heb daar speciaal op gelet)
 
dan begrijp ik het al helemaal niet waarom dat het bij u dus niet wilt lukken ... er moet iets meer aan de hand zijn ..daarom dat ik aanhaalde om hen de installatie van de in hun handen te zijnde toepassing te installeren op de uwe pc ..
 
Emi,ik ga van de week opnieuw naar de winkel met mijn laptop en misschien krijg ik ze zover !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan