• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Software W 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

JHAVos

Old Member
Lid geworden
24 okt 2010
Berichten
393
Waarderingsscore
0
Mijn DVD schijf van Windows 7 is defect het is een schijf waar alle Windows versies op staan 32 of 64 bits.
Daar heb ik jaren mee gewerkt met Legale Registratie Nummer.
Ik dacht dat ik nog een goede versie had als reserve maar helaas niet.
Ik zoek een schijf zonder registratie nummer die heb ik dus wel voor Starter en Premium.
Wie kan mij helpen ben bereid eventuele onkosten te vergoeden.

Jan Vos
 
Is dat een OEM of een retail versie?
 
Weballey dan krijg ik deze mededeling.
Het is een schijf waar alle versies van Windows 7 opstaan.
Heb daar ook een schijf die gelijk instaleerd maar die is dus Illigaal.
De schijf die stuk is heb ik ettelijke malen geinstaleerd voor de registratie belde ik dan Windows en dat werd steeds geaccepteerd.
Als ik het volgens jou doe krijg ik deze medeling na het registratie nummer ingevuld te hebben.


Error

The product key you entered appears to be for software pre-installed by the device manufacturer.
Please contact the device manufacturer for software recovery options.

CloseFAQ

O ja ik ben 71 jaar weet wel een PC samen te stellen maar weet de ballen van software.

Gr Jan Vos
 

Bijlagen

  • Win 7.PNG
    Win 7.PNG
    13,2 KB · Weergaven: 23
je heb dus de licentie van een voorgeinstalleerde Windows 7 premium en je dient dus over een OEM Windows 7 Premium NL te bechikken weet je ook of dit een 64 bit of een 32 bit moet zijn !
*de gewenste iso heb ik hier in het bezit .. deze heeft het service pack niet mee en betreft de eerste te zijn die ooit werd uitgegeven op datum 27/09/2009

5824691b18754-Ashampoo_Snap_2016.11.10_13h28m22s_002_.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan heb je een OEM versie, en die is alleen bij de fabrikant van je computer te krijgen. Meestal kun je dat wel downloaden of een dvd bestellen.

Er bestaat ook zoiets als het "multi oem/retail project", maar geen idee hoe legaal dat is. Dat omvat alle windows versies van vista tot 10 en meer dan 100 fabrikanten.
 
De kapotte schijf heb ik eens gekregen kort nadat Win 7 uitgekomen was.
Ik werkte nog met Win XP tot die er mee stopte, ben toen naar Win 7 overgestapt.

Emi ik weet niet hoe jij dat plaatje erop gekregen heb op mijn schijf staat hetzelfde zonder de laatste regel met Tekstdocument.
Mijn schijf heeft alle versies van Win 7 en je kan kiezen tussen 32 of 64 bits.

Het was een ideale schijf als je de Registratie Code had dan kon je instaleren want dat wordt als je Instaleerd na een poosje gevraagd, helaas moet je na Instalatie Windows bellen om het nog eens te Registeren.

Helaas heb ik de ballen verstand van software ik instaleer en maak een Laptop voor mijn vader van 94 zo dat hij kan Skypen, Mailen en op Facebook kan werken.
Af en toe moeten we dan het eens nakijken maar hij heeft niet meer Icoontjes op zijn Bureaublad want de Muis laat hij nooit los haha.

Gr Jan Vos
 
ook deze heeft hier dus al de versies aanboort van Win7 starter tot de Ultimate 32/64 bits en in het NL
zoals je zie is dit de OEM en deze heb ik destijds verkregen 2 dagen voor de lancering van Windows 7 **was bedoeld als test versie echter heb ik deze steeds gebruikt tot dat de Windows 8 aan kwam kloppen ..
**wil je deze verkrijgen dan stuur je me per pb je email adres door en je zal via pCloud webtransfer de download link verkrijgen per email .



bezie dit topic eens ... http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=129106&p=1062371#post1062371
dacht er juist aan .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hierbij bedank ik een ieder maar vooral EMI voor de hulp.
 
Ik heb weinig bij gedragen maar toch graag gedaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan