• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Outlook 2013 vrragt steeds weer wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom gooi je niet al die tools zoals Wise disk cleaner gewoon eens even van de computer af? Die kan je later weer terugplaatsen maar dan kan je voor nu even kijken of daar misschien toch het vreemde probleem zit!
 
Ik heb het voor alle zekerheid nog even nagekeken wat ik genstalleerd heb van dit soort "tools": MBAM, Ccleaner,Panda en ZoneAlarm. Af en toe draai ik Adw cleaner en JRT. Het lijkt mij dat die daar geen invloed op hebben. Ik wacht tot een wat meer deskundige zoon tijd en energie heeft een sessie met Teamviewer te doen. dat hebben we wel vaker gedaan.En: van dit mankement heb ik geen slapeloze nachten. Wel met andere pc-problemen gehad...
 
Slapeloze nachten van pc problemen zijn nooit goed! Mocht je het oplossen of nog vragen hebben dan vernemen we het graag.
 
Even oppassen, mensen: dit is het topic van derockere, niet van Najsnarf.

@derockere: jij vraagt je af wat precies de instellingen (van de servers e.d.) moeten zijn van je hotmail-account in Outlook 2013. Maar als het goed is, dan regelt Outlook 2013 dat voor jou.
Ik vraag me af hoe jij probeert om die twee hotmail accounts toe te voegen in Outlook 2013.
Klik eens op de volgende link en lees alles goed door: https://support.office.com/nl-nl/ar...-Windows-642c1902-bdd9-4dc3-abe7-76d60b148b23

Het komt er dus op neer dat jij in Outlook 2013 klikt op Bestand > onder Accountgegevens klik je op +Account toevoegen.
In het volgende venster vul jij enkel je naam, je hotmailadres en 2 x het wachtwoord van je hotmailadres in. Daarna klik je op Volgende.
Outlook 2013 maakt dan verbinding met internet en zal zelf zoeken naar de juiste instellingen.
Als 'Gefeliciteerd!' in het venster wordt weergegeven, kiest u Voltooien en start u Outlook opnieuw.

Probeer dat eens, of had je het al zo gedaan?
 
Probeer dat eens, of had je het al zo gedaan?

Eerlijk gezegd heb ik Outlook 2013 al op meerdere mensen hun computer genstalleerd.
Ook bij mensen met meerdere accounts. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
Dus nu schaam ik me wel enorm, omdat ik dit niet zelf opgelost krijg.
Nu wacht ik nog enkele dagen af om te zien hoe deze reageert.
Want vandaag heb ik alles al een keer of 5 afgesloten en terug opgestart. Welnu Outlook heeft 3 maal spontaan opgestart zonder vragen te stellen.
Dit is dan toch al een kleine vooruitgang h?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is geen kleine, maar een grote vooruitgang! Het is immers precies wat je wilt.
Hopen dat het zo blijft.
 
Dat wil zeggen dat het nog geen 100% opgelost is hoor!
 
Aha, ik las te vluchtig. Van de 5 keer dat je Outlook 2013 opstartte, ging het 3 keer goed. Nee, dat is slechts voor 60% goed.
 
Het gebeurd dus nog steeds!
Als ik nu eens mijn gehele SSHD schijf formatteer en er terug Windows 10 opzet tezamen met Office 2013, zou dit dan DE oplossing zijn?
Ik heb mijn Windows 10 al eens terug genstalleerd zonder de schijf te formatteren. Ik denk dat er dan nog resten zijn overgebleven van foute instellingen.
Alhoewel deze fout zich nog maar kortelings is ingeslopen!
Nu stel ik me wel de vraag, als ik de schijf eerst formatteer of Windows dan wel terug zijn activatiecode kan terug vinden?
Enig idee? Of een ander idee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ucguard.sys behoort tot een legitiem programma.

Indien je ook MBAM hebt - doe daar een scan mee.

Ik heb contact opgenomen met de ontwikkelaar van "ADWcleaner".
Deze heeft me uit de nood geholpen i.v.m. het bevriezen van de computer.
Ziehier de hulp:

Download the attached fixlist.txt file and save it to the Desktop (with the name "fixlist.txt") Download the tool FRST: http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/dl/81/

NOTE. It's important that both files, FRST/FRST64 and fixlist.txt are in the same location or the fix will not work.

Run FRST/FRST64 and press the Fix button just once and wait. If for some reason the tool needs a restart, please make sure you let the system restart normally. After that let the tool complete its run. When finished FRST will generate a log on the Desktop (Fixlog.txt). Please post it to your reply.
Jrme Boursier
- AdwCleaner -
https://www.malwarebytes.com/adwcleaner/


Dus de ucguard.sys is eruit gewipt. Het schijnt dus toch niet tot een programma te behoren?
Het is mogelijk handig voor andere gebruikers van dit forum.
Voor de rest heb ik dus nog altijd hetzelfde probleem met Outlook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan