• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Browser (chrome) blijft steeds hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freddy Nova

Just 4 today
Lid geworden
12 aug 2015
Berichten
263
Waarderingsscore
3
Hallo,

Mijn Chrome browser blijft steeds (om de 10 minuten) hangen. Dat duurt een minuut en dan is alles weer normaal..tot na zo een 10minuten dan.

Heb windows reeds hersteld naar een eerder punt en dat werkt niet. Beetje lopen sleutelen maar dat haal;t ook niets uit.

Iemand een idee dat kan leiden tot het oplossen van mijn probleem????
 
Heb je chrome al eens gereset?

Open Google Chrome en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
Kies in het menu voor de optie Instellingen.
Scroll nu helemaal naar onderen en klik vervolgens op de optie Geavanceerde instellingen weergeven.
Klik vervolgens op de knop browserinstellingen herstellen.
U krijgt nu een waarschuwingsvenster te zien zoals op de bovenstaande afbeelding.
Wanneer u geen gegevens wilt versturen naar Google haalt u het vinkje weg bij de optie om Google Chrome beter te maken.
Klik vervolgens op de knop Herstellen.
Vervolgens herstart u Google Chrome en zal deze geheel naar de beginwaarden hersteld zijn.

--- Update ---

Als je een andere browser gebruikt heb jij dit dan ook?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Haha... je noemt me U...L0L.. :)

Jij mag ook hoor... of is dat de gewoonte hier?

Thx voor de reactie.

Ga ik zeker proberen zometeen al zit ik dan wel met het volgende: Ik ben bijna een bookmark-horder te noemen. Heb er ontzettend veel , allemaal voor projecten waar ik mij als hobby-ist mee bezig houdt. Deze wil ik niet kwijt. Ik ga daarom eerst maar even uitloggen voordat ik alles ga resetten.

Ga het nu proberen!

Tot zo!

Nog even wat afmaken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lukt het niet, gebruik dan het Google Chrome Cleanup Tool

Het Chrome Cleanup Tool van Google kan je gebruiken, indien bijvoorbeeld de startpagina van Chrome is veranderd.
Of wanneer Chrome langzaam is, reclame weergeeft of wanneer de browser crasht.

Let wel: na gebruik van dit tool zijn in Chrome de standaardinstellingen hersteld.

Google Chrome Cleanup Tool
 
Dank u voor de reactie.

Ik denk dat ik dat dan maar ga proberen.
Gewone reset werkte niet.
Het is echt alleen mijn browser.

Volgende poging.

--- Update ---

No programs found zegt hij. Reset gedaan. Prompt bevriest mij Browser weer. youtube audio blijft wel werken.
 
We gaan Chrome resetten.

We dienen Google Chrome volledig te resetten.
Google Chrome Bladwijzers back-uppen
  • Klik op de streepjes en kies dan voor Bladwijzers.
    • Selecteer Bladwijzerbeheer.
    • Klik op het menu Organiseren.
    • Selecteer Bladwijzers exporteren.
    • Chrome exporteert de bladwijzers als HTML-bestand.

Google Chrome Synchronisatie resetten
  • Open Google Chrome, log in het met het Google account en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
  • Klik op Instellingen
  • Klik nu op de optie Google dashbord.
  • Klik vervolgens in het nieuwe tabblad op de knop Stopzetten en wissen.
  • Klik in het scherm wat nu verschijnt op OK
    5309c5cd05853-chrome.png
  • Het kan enkele uren duren voordat de wijzigingen zijn doorgevoerd.
  • Log vervolgens uit op Google Chrome.
  • Log na enkele uren even opnieuw in en kijk of de wijzigingen inmiddels zijn doorgevoerd en de problemen daarmee zijn verholpen.

Google Chrome volledig resetten:
  • Na bovenstaande gedaan te hebben, des installeer je Google Chrome volledig en wanneer je de vraag krijgt over jouw persoonlijke data, ook die volledig verwijderen.
    • Na het verwijderen de PC opnieuw opstarten.

    Download
    5287c19f42019-OldChromeRemover-web.png
    OldChromeRemover

    OldChromeRemover-0.5.exe opstarten:
    • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op OldChromeRemover-0.5.exe.
    • Windows Vista, Windows 7 en Windows 8: via rechtsklik op OldChromeRemover-0.5.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".

OldChromeRemover is een simpel opdrachtpromptprogramma ("zwart scherm"), dat onderzoekt of er nog achtergebleven versies van Google Chrome aanwezig zijn, welke dus niet zijn opgeruimd door de Google update.
Dit "Consoleprogramma" zal snel alles verwijderen, behalve de nieuwste versie van Chrome, waardoor er weer ruimte wordt vrijgegeven op de harddisk.

Ook controleert het tool op aanwezige "Canary builds" van Chrome en verwijdert deze ook.


Met IE of Firefox
installeer je Google Chrome opnieuw; ga daarvoor naar http://www.google.nl/intl/nl/chrome/browser/
Na installatie kan je bladwijzers weer importeren en via de Google store de diverse add-ons weer installeren.

Laat weten of Chrome weer als vanouds snel te werk gaat.
 
Je hebt alleen nog niet mijn vraag beantwoord in mijn eerste bericht.
Heb jij ook problemen met andere browsers?
Want het kan ook zijn dat er een virus de browser van slag maakt.
Maar als je nu eerst doet wat Abraham hier boven zegt en het werkt dan nog niet dan kan Abraham daar nog naar kijken.
 
Excuses aarie25,

Ik weet het niet. Ik ga daar vandaag op letten.

Ik heb net wel geprobeerd en (deels) gedaan wat Abraham hier boven vertelde. Ik krijg alleen de oldChromeremover niet genstalleerd omdat deze NETFRAMEWORK 3.5 nodig heeft en juist deze niet WIL installeren omdat er een ander programma gebruik maakt van e.o.a. naam die hij nodig heeft.

Ik houdt jullie op de hoogte en doe aan het eind van de dag verslag.
 
Dit klink wel vreemd, ik denk dat er meer aan de hand is, want je zou netframework normaal gewoon moeten kunnen installeren.
Maar we wachten jou verslag even af.
 
Ik gebruik net een 15minuten Internet Explore en dan het zelfde resultaat. Alleen kan IE zich niet herstellen :(

Net een smartscan gedaan met Avast.. Deze vindt niets
 
Als je scant met Malwarebytes geeft die nog iets aan?
Download MalwareBytes Anti-Malware. www.malwarebytes.org

Let op bij de installatie van MBAM: in het laatste installatievenster staan twee vinkjes bij de meldingen,
haal nu het bovenste vinkje weg (MBAM als volledige demo-versie gebruiken) en maak de installatie af.
Daarna kan je Malwarebytes MBAM als gratis versie telken opnieuw gebruiken!

--- Update ---

Mocht Malwarebytes niets vinden zou je nog het volgende kunnen proberen.
Want het kan zijn dat jou net framework beschadigd is.
Je zou hier eens kunnen kijken en de moet je de -> Net Framework setup verification tool eens laten lopen, die kijkt of alles nog goed werkt.
http://blog.pcwebplus.nl/microsoft-net-framework-problemen-oplossen/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan