• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja maar waar moet ik dan windows ultimate kopen
 
Ja maar hoe werkt dat dan, je krijg zo,n ding op de mail en dan. Moet je het dan op een cd branden
 
Nog nooit van Rufus gehoord.
Via USB-stick gaat de installatie veel sneller!
 
Ja maar hoe werkt dat dan, je krijg zo,n ding op de mail en dan. Moet je het dan op een cd branden

Je krijgt alleen de key.
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows7
Alleen met een retail key.

Maar goed, die W7 is op allerlei manieren te verkrijgen, torrents b.v. en heb nooit een bevuilde torrent gehad mochten mensen dat weer naar voren brengen.

Je kunt hem ook compleet aanschaffen.
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/...windows-7-ultimate-nl-32-64-bit-licentie-dvd/

Waarom niet gelijk Windows 10 PRO?
 
Weet iemand een website waar ik de complete versie niet al te duur kan kopen, mag ook iemand op het forum zij die hem nog heeft liggen
 
Link ook al gegeven.
Kijk op marktplaats, zou het zelf niet doen maar goed.

Wat is je probleem met alleen de key?

Link om te downloaden werkte daarstraks niet, te bezet miss.
 
Ja maar waar moet ik dan windows ultimate kopen
Het leven is vol risico's. Dit risico is niet groter dan het bedrag dat je er aan uitgeeft.
Het kan ook meevallen. Ik reageerde op gevoel. Niet dat ik de site ken.
 
Mijn probleem is dat ik vanmiddag windows opnieuw probeerde te installeren zodat alle bestande er af waren, nu had ik een vervuilde versie waardoor de installatie nooit voltooid kon worden du nu kan ik mijn pc niet meer op, daarvoor heb ik een goed werkende cd of usb met winodws ultimate er op nodig om mijn pc weer werkend te krijgen
 
Vertel dan maar wat jouw probleem is om de juiste ISO te downloaden en vervolgens via Rufus een opstartbare installatie-USB-stick te maken?
 
Ga het morgen proberen abrahamr , moet je daar een licentie code voor hebben
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welke licentie heeft de PC waarin je de installatie wil doen en waarom wil je speciaal de Ultimate versie hebben?
 
Mijn probleem is dat ik vanmiddag windows opnieuw probeerde te installeren zodat alle bestande er af waren, nu had ik een vervuilde versie waardoor de installatie nooit voltooid kon worden du nu kan ik mijn pc niet meer op, daarvoor heb ik een goed werkende cd of usb met winodws ultimate er op nodig om mijn pc weer werkend te krijgen
Wat een omslachtige manier, heb je geen systeemherstelschijf gemaakt?
Ga daar eerst mee aan de slag om weer op windows te komen met een systeemherstel b.v.
http://www.pc-helpforum.be/topic/28795-herstelschijven-voor-windows-vista-windows-7/

Wat was er mis met die installatie waardoor opnieuw wilde installeren?
Is het een merk PC of notebook waar een herstelpartitie op staat?
 
De ultimate versie heb ik al vier jaar mee gewerkt du die wil ik graag weer hebben, maar ik snap dat gedoe met al die licenties niet helemaa
 
Denk jij dat de Home Premium versie echt zoveel scheelt met de Ultimate versie.
Of gaat het jou erom dat je met meerdere talen kan werken.

Maar wat weerhoudt je ervan dan om de 23 euro te betalen om de licentie per e-mail te krijgen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan