• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja eigenlijk niks maar leg mij nou is uit wat een licentie precies is
 
De licentie heb jij nodig om Windows legitiem te kunnen gebruiken.
 
Ja maar als ik de licentie koop is het probleem met mijn pc dan verholpen , kan ik met die licentie windows installeren
 
Die licentie heb je niet nodig om Windows te kunnen installeren, maar wel nodig om Windows te kunnen activeren.
 
Dus als ik het doed begrijp download ik het bestand van lange pier en dat kan ik vervolgens activeren met de licentie
 
Inmiddels werkt de pc weer, nieuwe windows er op, nu komt het volgende probleem tevoorschijn, kan de stuursoftware foor de netwerkadapter (kabelingang op moederbord) niet vinden

Kan ik deze ergens downloaden
 
Inmiddels werkt de pc weer, nieuwe windows er op, nu komt het volgende probleem tevoorschijn, kan de stuursoftware foor de netwerkadapter (kabelingang op moederbord) niet vinden

Kan ik deze ergens downloaden

Tja, dan zullen we toch moeten weten over welke pc het gaat (merk, type, ...)
 
Zet Speccy op een usb stick en zet de weblink er ook op die hier neer.
Zie sig.
 
Laatst bewerkt:
mobo:msi ms 7641 3.0
ram:2x 4gb corsair
voeding:corsair cx 430 m
cpu:amd fx 6100-six core 3,3 ghz
gpu:nvidia gtx 260
 
Ik neem aan dat ik de onboard lan moet hebben, dan ga ik die morgen proberen
 
Eerst de chipsetdrivers en na een reboot de rest maar dat zul je wel weten.
 
Ja hoor , hij doet het . Iedereen bedankt voor de hulp
 
Hallo, ik heb de windows ultimate die ik had op een cd gezet omdat er mij verteld werd dat hij het dan wel doet , maar nu zegt hij dat er geen besturingssystem op de schijf staat, hoe komt dit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan