• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

wachtwoord Sitecom N600 X5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glupje

Nieuw lid
Lid geworden
14 nov 2016
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over mijn router.
Het wachtwoord welke op een sticker aan de onderkant van de router hoort te staan is helaas vergaan.
Is er een standaard wachtwoord voor deze router of een andere manier om er in te komen?

groetjes van Angelique
 
Helaas zal je dan echt het wachtwoord onderop de router moeten gebruiken. Als het een apparaat van je provider is dan je nog vragen of zij het nog weten.
 
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over mijn router.
Het wachtwoord welke op een sticker aan de onderkant van de router hoort te staan is helaas vergaan.
Is er een standaard wachtwoord voor deze router of een andere manier om er in te komen?

groetjes van Angelique

Als jij dit niet veranderd heb, dan kun je inloggen op de router door admin-admin te gebruiken.
Of ben je op zoek naar de wifi wachtwoord?

--- Update ---

Ik bedenk mij net dat jij waarschijnlijk een wachtwoord van Sitecom erop hebt zitten, want dit heb ik namelijk ook.
Heb jij het boekje niet meer waar in de wachtwoorden staan? (1 van de 2,4 ghz en 1 van de 5 ghz verbinding)
Anders zou je Sitecom een mail kunnen sturen, die helpen mij altijd super, misschien dat hun nog een manier weten.
http://www.sitecomlearningcentre.com/nl/products/wlr-5100v1001/wi-fi-router-x5-n600/contact
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het vervelende is dat Sitecom kiest voor een uniek wachtwoord op iedere router die ze uitgeven. Daarom is de tip voor de volgende keer maak direct een foto van de sticker voordat deze is vergaan.
 
In de router staat ook de netwerk sleutel/password en er bestaat ook zoiets als WPS.
 
Moet de WPS alleen wel zijn ingeschakeld. De vraag is of dat standaard zo is. @Lange Pier weet jij dat? Ik ben daar wel benieuwd naar.
 
Bij Sitecom heet dit anders -> Dankzij de twee OPS-knoppen (One-Push-Setup) is het eenvoudig om nieuwe apparaten aan te sluiten op beide frequenties. Kies eenvoudigweg met welk netwerk je verbinding wilt maken, druk op de bijbehorende knop op de router, vervolgens op het apparaat en klaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan