• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Krijg veel te maken met de zandloper.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alles wat je niet gebruikt uitzetten via bijvoorbeeld start -> instellingen -> privacy.
Maar dit geld ook voor andere dingen in het instelling menu, zoals via start->systeem-> apps en onderdelen, daar kun je weer apps verwijderen die je niet gebruikt.
Tegels kun je uitzetten door erop te gaan staan en dan aanklikken met rechtermuis knop.
Hier wat info er over https://computertotaal.nl/artikelen/pc/startmenu-windows-10-aanpassen-66596/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Arie25,

Moet ik verder wachten of is er geen oplossing?

Mvg,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je al geprobeerd wat er in mijn vorige bericht stond?
 
Hoi,

Gedeeltelijk, weet niet wat wel of niet uitgeschakeld mag worden. Vraag mij nu af, zou uitbreiding van het ram geheugen een oplossing zijn?
Heb nu dit geheugen;
DIMM1: Samsung M378B5773DH0-CH9 2 GB DDR3-1333 DDR3 SDRAM (9-9-9-24 @ 666 Mhz) (8-8-8-22 @ 609 Mhz) (7-7-7-20 @ 533 Mhz) (6-6-6-17 @ 457 Mhz)
DIMM3: Samsung M378B5773DH0-CH9 2 GB DDR3-1333 DDR3 SDRAM (9-9-9-24 @ 666 Mhz) (8-8-8-22 @ 609 Mhz) (7-7-7-20 @ 533 Mhz) (6-6-6-17 @ 457 Mhz)

Als dit nu uitgebreid wordt tot 2x4 GB. Hoe zoek ik op internet om hetzelfde geheugen te verkrijgen maar dan latten van 4 GB?

Mvg,
 
Wat niet uitgeschakeld mag worden, kan daar ook niet.
Dus kijk wat je niet gebruikt en zet dat dan eens uit, kijken of het nog wat verschil geeft.

Daar weet ik zelf niet zoveel van.
Maar er zijn andere die jou daar in beter advies kunnen geven
 
Hoi arie25,

Eerst en vooral wil ik jou bedanken voor uw hulp. Anderzijds wil ik jou melden dat ik een progje heb gevonden die blijkbaar mijn probleem oplost. Memory Cleaner. http://www.koshyjohn.com/software/memclean/download.html

Wil dit hier delen en misschien kunnen de ervaren personen hun mening geven over dit progje, of het al dan niet verstandig is dit te gebruiken.
Dank bij voorbaat.

Mvg,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo SaltaDoom,

Geen dank hoor :biggrin:
Ik ken het niet, dus ik kan ik er niets over zeggen
Je zou eens via Google naar reviews kunnen zoeken.
Ook zal ik eerst een back-up maken.
Dan ben je tenminste niets kwijt mocht het problemen veroorzaken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan