• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mail Washer Pro 7.8.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Izaak1944

Nieuw lid
Lid geworden
18 nov 2016
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal, ik kan niet vinden waar ik mij moet voorstellen, dus dan maar zo: man, 72 jaar, W10 en Mail Washer Pro. Sinds ik W10 gebruik, wordt de mail zowel naar de map van Mail Waher als naar mijn accoounts gestuurd en ik wil juist eerst selecteren voordat het op mijn pc terecht komt. Welke instelling moet ik aanpassen?
Bij voorbaat dank,
Izaak1944
 
Hallo Izaak1944,

Welkom hier op het forum!
Je zit op de goede plek om je voor te stellen, alleen jou vraag moet eigenlijk onder internet en email geplaatst worden.

--- Update ---

Ik ken het programma zelf niet, maar op de site van de makers staat ->

Easy setup, easy to use.
The setup wizard makes setting up MailWasher a breeze. Your email account settings and contacts lists are imported in to MailWasher so you can get started right away. The setup wizard will show all my emails accounts on my computer and let me select which ones to import.
http://www.firetrust.com/products/mailwasher-pro

Dus zou ik zeggen dat je met de Setup wizard de instellingen naar wens kunt aanpassen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
en toch lukt het me niet, maar evengoed bedankt!

Izaak1944
 
Ik gebruik ook mailwasherpro. Met welk e-mail programma werk jij (MS Office Outlook?) Gebruik jij de NL of UK versie van Mailwasherpro?
Al eens nakijken: open mailwasherpro, ga naar tabblad "instellingen" en kies daar voor "E-mail wassen". Vervolgens daar alle vinkjes weghalen en eens kijken welk programma als e-mailprogramma staat geselecteerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
versie NL en ik gebruik Mail van Outlook

--- Update ---

een testmail van mijzelf aan een e-mailadres van mijzelf komt direct op de mail. Vandaag houd ik het voor gezien, morgen verder en bedankt!
 
Welke accounts bedoel jij in jou eerste bericht trouwens?
Betreft dit een Outlook account?
 
Izaak,

:welkom: bij de NCF!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan