• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Gdata

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fordfocus

Vaak hier
Lid geworden
26 okt 2014
Berichten
786
Waarderingsscore
1
Wat vinden jullie van GDATA internet security ? ik zou eerst even de testversie draaien, en daarna kopen.
of raden jullie deze af ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk ook maar op licentie2go.nl
Daar vind je o.a. vrijwel alle koop beveiligingspakketten meestal goedkoper dan elders.
 
Wat is de reden dat je voor een virusscanner wilt betalen? Voor het "gewone" basis werk zijn gratis scanners een prima alternatief.
 
Wat is de reden dat je voor een virusscanner wilt betalen? Voor het "gewone" basis werk zijn gratis scanners een prima alternatief.

omdat ik graag alles in 1 pakket heb, en bij de gratis dingen heb je dat niet dacht ik, of ben ik verkeerd
 
Niet verkeerd hoor, Kasperky een Bitdefender houden Windows het snelst en hebben beide een veilige browser voor internetbankieren.
G-Data vertraagd al behoorlijk; ik weet niet hoe het nu is, maar G-DATA maakte gebruik van twee engines, Avast en Bitdefender als ik het goed heb.
 
en welke is dan de betere kaspersky of bitdefender ? en liefst in het nederlands
 
Beide zijn even goed en zijn gewoon in de NL-taal.
Maar Bitdefender is prijziger dan Kaspersky.
 
en als ik nu de probeerversie neem via de link licentie2go.nl , hoe werkt dit dan om de licentie te bekomen ?
 
Je kan via Kaspersky dus de probeerversie installeren.
Wel ervoor zorgen dat alles wat er al eerder in jouw Windows aan antivirusproigramma's hebben gezeten, goed verwijderd zijn.

Alleen dan werkt Kaspersky of om het even, elk antivirusprogramma het beste.

Bevalt Kaspersky jou net zo goed als dat kaspersky dat mij doet, kan je via Licentie2Go de licentie aanschafen en in de probeerversie installeren.


http://www.kaspersky.com/nl/free-trials/internet-security
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan