• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Snelheid Firefox versie 50.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjobyl

Vaak hier
Lid geworden
24 feb 2014
Berichten
926
Waarderingsscore
37
Deze week de nieuwste versie van FF genstalleerd, versie 50.0. Wat me opvalt is dat hij zoveel sneller opstart dan de vorige versie. Ik heb al zitten zoeken waar dat nou aan ligt maar zie het niet zo gauw. Ik heb twee extensies draaien: AdBlock Plus en Privacy Badger. Vooral die laatste vertraagde versie 49.x nogal. Dat is bij mij nu veel minder. Hebben andere vergelijkbare ervaringen, en enig idee waar dat aan ligt?
 
Mozilla heeft inderdaad de efficincy vehoogd.
Bovendien - zal waarschijnlijk later volgend jaar zijn, dan krijgt de vos een nieuwe engine, die sneller moet zijn dan de concurrentie.
 
Dat had ik ook al gelezen ja, een hele nieuwe architectuur o.i.d., ben benieuwd. De laatste tijd is me wel opgevallen dat vooral mensen met een wat oudere computer, die niet beschikte over een heel snelle CPU, last hadden van een tergend traag opstartende FF, of zelfs helemaal niet, al was dat een uitzondering. Maar Chrome of Vivaldi ging dan wel. Die verbetering is dus in ieder geval wel nodig, gezien de concurrentie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan