• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wie kan dit verklaren!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfamale123

Vaak hier
Lid geworden
26 aug 2015
Berichten
677
Waarderingsscore
2
Ik ben admin en defaultuser0 heb ik uitgeschakeld maar schakelt zichzelf terug in dus ik zit met eeen hacker,zie ook eens naar de machtiging van die gebruiker!!!???

583166ae81bbe-Recuva.jpg
 
Misschien te simpel, maar als je hem uitschakeld klik je dan eerst op toepassen voordat je op ok klikt?
 
Ik schakel hem uit via de opdrachtprompt...

--- Update ---

En wat is interactief,en heb dan ook nog ANONIEME LOGON!!??
 
Win key + R en dan control userpasswords2 ingeven, zie je wat je accounts kunnen, je hebt nu de machtigingen van een bestand en je bent miss. admin. maar je hebt niet de rechten als gebruiker.
 
Jeah right.

5832b1d0488b7-accounts.jpg


--- Update ---

En wat lees ik daar...Oei sorry neen het is een spook!!!

5832b2939c059-Anonieme.jpg
 
Nou???
 
Wat nou, je laat alleen groepen zien waaraan je rechten kunt geven, de eerste zijn de interne gebruikers van Windows en die anonieme logon wordt ook door windows gebruikt.
Heeft verder niets met dan ook maar iets te maken met een hacker, je ziet idd spoken.

En je kunt wel admin zijn maar je hebt geen admin rechten, dat dien je eerst in te stellen bij machtigingen.

En ook maar niet de moeite genomen om die control userpasswords2 te gebruiken.....

Sterkte met je paranoia.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan