• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verkenner ziet telefoon niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pannemanski

Junior lid
Lid geworden
14 dec 2013
Berichten
48
Waarderingsscore
0
Beste allen,
Ik heb mijn telefoon - een Lumia 640 - aangesloten op de PC, die op windows 10 draait.
In de verkenner zie ik de telefoon niet, deze staat wel op 'data ingeschakeld'.
Ik wil graag van de SD kaart allerlei gegevens in de computer zetten, maar zo lukt dat dus niet.

Kan iemand mij op weg helpen dat de verkenner in windows 10 de telefoon wel ziet ?

Bij voorbaat dank,

Pannemanski
 
Toen je voor de eerste keer de telefoon aansloot, heeft hij toen een stuurprogramma erop gezet?
Want dat heb je nodig om de telefoon te gebruiken.

Werk jij wel met een goede usb kabel?

--- Update ---

Ik vond dit nog, onderaan staat dat je ook de Windows phone app ervoor kunt gebruiken.

Sluit uw telefoon met een compatibele USB-kabel aan op een compatibele computer. 2. Open bestandsbeheer op uw computer, zoals Windows Verkenner of Finder, en blader naar uw telefoon. Tip: Uw telefoon wordt onder draagbare apparaten als Windows Phone weergegeven. Als u de mappen op uw telefoon wilt zien, dubbelklikt u op de naam van de telefoon. Er zijn aparte mappen voor documenten, downloads, muziek, foto's, beltonen en video's. 3. Sleep items vanaf uw telefoon naar de computer of vanaf uw computer naar de telefoon en zet ze neer.
Zorg ervoor dat u de bestanden in de juiste mappen op uw telefoon plaatst, anders kunt u ze mogelijk niet zien.
U kunt geen sms-berichten of contacten naar uw computer kopiren, maar u kunt deze met uw Microsoft-account synchroniseren. Tip: Als op uw computer het besturingssysteem Windows 7, Windows 8 of nieuwer staat, kunt u ook de Windows Phone-app gebruiken. Windows 8 en nieuwere besturingssystemen installeren de app automatisch als u uw telefoon op uw computer aansluit. Met Windows 7 kunt u deze downloaden van www.windowsphone.com
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je kan ook kijken of de fabrikant van je telefoon een speciaal programma heeft hiervoor. ik weet dat LG zo'n speciaal programma heeft voor als hij hem niet herkent
 
Heb je wel de Nokia Suite op je pc genstalleerd om verbinding met je telefoon te kunnen maken? Deze kan je hier downloaden: https://www.windows10download.com/nokia-suite/ Even op je pc installeren en opnieuw proberen verbinding te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan