• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

foto,s en logo's

Status
Niet open voor verdere reacties.

louise1957

Junior lid
Lid geworden
21 nov 2016
Berichten
57
Waarderingsscore
0
Hallo,

Probleem 2.
Omdat internet explorer vast loopt gebruik ik nu Google chrome.
Dit loopt in ieder geval niet vast.

Bij het zoeken op internet worden alle logo's ezv. opgeslagen in mijn photo callery .
Met als gevolg dat ik tien tallen logo's en foto's in mijn callery heb staan, die ik er niet vrijwillig heb opgeslagen.
Bij het schoonmaken van de geschiedenis blijft alles gewoon staan.

Weet niet wat hier fout gaat of hoe ik dit kan voorkomen, kan ze natuurlijk gewoon wissen maar dit kan niet de bedoeling zijn.

Louise.
 
Dat is vreemd, ik gebruik al jaren Chrome en heb daar gen last van.
Gezien het feit dat Explorer vast loopt, scan eens met Malwarebytes, om te zien dat er geen adware/virus aanwezig is.


Download MalwareBytes Anti-Malware. www.malwarebytes.org

Let op bij de installatie van MBAM: in het laatste installatievenster staan twee vinkjes bij de meldingen,
haal nu het bovenste vinkje weg (MBAM als volledige demo-versie gebruiken) en maak de installatie af.
Daarna kan je Malwarebytes MBAM als gratis versie telken opnieuw gebruiken!
 
Heb jij al eens een reset van Chrome gedaan om te kijken of dat het probleem oplost?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan