• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Updates W7 pro 32bit handmatig installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

krieter

Senior
Lid geworden
4 aug 2007
Berichten
4.329
Waarderingsscore
1
Hoi,
Op onze KidsPC staat W7 pro 32bit.
Het is oudere PC een P4 met 3Gb RAM.
Dus wel aan de trage kant.
Ik wou die upgraden naar W10 maar dat lukt voorlopig niet.

Daarom wil ik nu de W7 op die PC up to date brengen.
Echter de PC blijft maar zoeken maar vind geen updates( zelfs niet na uren zoeken) dus zo werkt het niet.

Hoe kan ik best te werk gaan om die updates handmatig te installeren?

Mvg, krieter.
 
Download en installeer onderstaande updates handmatig.
Daarna moet de Windows Update weer als gewoon werken.

Windows6.1-KB3020369-x86.msu

Windows6.1-KB3050265-x86.msu

Windows6.1-KB3102810-x86.msu

Windows6.1-KB3172605-x86.msu
 
Hoi,
@abraham, bedankt.

Ik moet die updates zeer waarschijnlijk in volgorde downloaden en installeren nietwaar.
Ik heb het volgende geprobeerd:

Copie en paste vanuit dit topic en via google zoeken naar Windows6.1-KB3020369-x86.msu.
Keuze na zoekactie = Downloaden van www.microsoft.com/nl-NL/download/confirmation.aspx?id=46827
In de map downloads zie ik de update staan, so far so good.

Maar als ik er op dubbelklik om deze uit te voeren start het "zelfstandig installatieprogramma voor windows update" met als opdracht
"zoeken naar updates op deze computer"

Dat herken ik want dat verschijnt telkens weer maar zelfs na enkele uren gebeurt er gewoon niets, het programma blijft zoeken.

Hoe moet het nu verder?

Mvg, krieter.

Ps ik heb ondertussen van die microsoft site alle vier die updates gedownload (map downloads).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Val hier wat later in. Ik heb ook nog een oude pc met W7 in huis staan, en ik wil graag weten of het gelukt is. Heb wel alvast die 4 tools opgehaald voor 't geval ze nodig zijn met zoekactie n voor een die regels kopiren met toevoeging "downloaden". maar ik zie dat je ze wel al opgehaald had.
 
Hoi,
Uiteindelijk is er maar een deeltje van gelukt.

Ik ben tot de convenience update (KB3125574) geraakt die is geinstalleerd op 18-11-2016 maar kom niet verder.
Ook zie ik tussen geinstalleerde updates op onze PC de KB3020365 staan die zou noodzakelijk zijn om de KB3125569 te installeren!!

Graag dus ook hier nog wat raad hoe het verder moet?

Mvg, krieter

--- Update ---

Nog even dit,
Een linkje:

http://winaero.com/blog/convenience-rollup-for-windows-7-sp1-is-like-windows-7-sp2/

Zou een oplossing kunnen bieden.
Ik wacht echter even op een reactie van de forumleden.

Mvg, krieter

--- Update ---

Hoi,
Uiteindelijk is er maar een deeltje van gelukt.

Ik ben tot de convenience update (KB3125574) geraakt die is geinstalleerd op 18-11-2016 maar kom niet verder.
Ook zie ik tussen geinstalleerde updates op onze PC de KB3020365 staan die zou noodzakelijk zijn om de KB3125569 te installeren!!

Graag dus ook hier nog wat raad hoe het verder moet?

Mvg, krieter

--- Update ---

Nog even dit,
Een linkje:

http://winaero.com/blog/convenience-rollup-for-windows-7-sp1-is-like-windows-7-sp2/

Zou een oplossing kunnen bieden.
Ik wacht echter even op een reactie van de forumleden.

Mvg, krieter

Welke updates moet ik nu nog installeren na de bovenstaande convenience update?
Zal handmatig moeten want hier blijft de PC zoeken naar updates, nu al een halve dag!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan