• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 10 start niet meer in 1 keer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu zit ik echt in de knoei;
Ik heb in msconfig mijn laptop in veilige mode opstarten aangevinkt en nu startte hij op in dat blauw veilige mode scherm maar ik kreeg de applicatie waarschuwing zoals hierboven reeds vermeld dat ik dat niet kan gebruiken, als eruit ga start hij altijd in dat scherm op en kan ik niks meer doen alleen afsluiten en geraak ik niet meer in mijn normale Windows. Ik ka die msconfig niet meer opstarten in die veilige mode, hoe geraak ik daaruit?
Iemand een idee?

--- Update ---

problemen opgelost heb uiteindelijk een backup van voor de problemen kunnen terugzetten zodat mijn laptop terug normaal opstart, weliswaar met de stand van bij de backup

dank aan allen
 
Download
51ec4de7e6926-MiniToolbox_Canned.png
MiniToolBox en plaats dit tool op jouw bureaublad.

Farbar MiniToolBox gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
    • Windows 2000 en Windows XP: start "MiniToolBox.exe" via dubbelklikken.
    • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: start "MiniToolBox.exe" via rechtsklik Als Administrator uitvoeren.
Vink de volgende onderdelen aan:
  • List last 10 Event Viewer log
  • List Installed Programs
  • List Devices - Only Problems
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
    • Klik nu op de knop "Go".
    • Aansluitend wordt een log aangemaakt (Result.txt) in de zelfde map waar "MiniToolBox.exe" in zit.
    • Kopieer en plak de inhoud van het log in jouw volgende bericht.
 
Nu zit ik echt in de knoei;
Ik heb in msconfig mijn laptop in veilige mode opstarten aangevinkt en nu startte hij op in dat blauw veilige mode scherm maar ik kreeg de applicatie waarschuwing zoals hierboven reeds vermeld dat ik dat niet kan gebruiken, als eruit ga start hij altijd in dat scherm op en kan ik niks meer doen alleen afsluiten en geraak ik niet meer in mijn normale Windows. Ik ka die msconfig niet meer opstarten in die veilige mode, hoe geraak ik daaruit?
Iemand een idee?

--- Update ---

problemen opgelost heb uiteindelijk een backup van voor de problemen kunnen terugzetten zodat mijn laptop terug normaal opstart, weliswaar met de stand van bij de backup

dank aan allen

Als je ooit weer in problemen komt, vraag dit soort dingen (in MSconfig een vinkje zetten bij ALTIJD in de veilige modus starten) dan mogelijk eerst even hier op het forum. Dan had je onmiddellijk (iig van mij) de reactie gekregen dat je in het geval van jou die optie NIET aan had moeten kruisen, want als je Windows opstartproblemen hebt en je forceert MSconfig in de veilige modus te starten, dan is de kans bijna 100% dat je in een opstart-probleem-loop komt (zoals jou is overkomen).

Beter is eenmalig de veilige modus in Windows 10 inschakelen en middels de F8 dan de veilige modus starten, (dan ga je er ook weer uit, m.a.w. een volgende opstart is weer de normale modus, als je opnieuw opstart) dan in MSconfig iedere opstart in de veilige modus forceren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb nu een ander probleem, met mijn cd-lezer, in mijn schijfbeheer staat hij en in verkenner bij deze pc zie ik hem ook staan en in apparaten staat dat ie goed werkt maar hij ziet geen medium en kan dus geen cd of dvd lezen. Sinds ik mijn backup heb teruggezet dacht ik een nieuwe systeemschijf te maken maar daar is het blijkbaar misgelopen. Hij maakte een geluid alsof de lezer steeds over en weer ging en uiteindelijk zei ie dat de systeemschijf niet werd gemaakt. Nu kan ie geen dvd meer lezen,
Iemand ervaring hiermee en hoe op te lossen?
Morgen plaats ik hier screens van schijfbeheer en apparaat.

--- Update ---

Ik heb mijn beste vriend Asus naar de spoeddienst van coolblue gebracht want de dvd/blueray kan geen schijven meer lezen (is nog binnen de garantieperiode) dus geen risico's nemen......ben nu een tijdje vrijgezel tot hij hopelijk hersteld is????????????
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan