• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Firefox 50.0 en cookiemeldingen op websites

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
Sinds ik Firefox 50 gebruik, valt het mij op dat ik op de site van NOS/NPO die cookieblalk niet meer kan wegklikken.
Hebben daar anderen ook last mee?
Op alle andere websites ondervind ik geen probleem daarmee.
 
hoi abraham

Ik heb ook firefox 50.0
En heb eventjes via google NOS/NPO op gezocht.
En kwam op de website,en kreeg ook de melding van cokie,maar ik kon het gewoon weg klikken.
 
Ik heb dat probleem dus vanaf het begin na de update naar versie 50.
 
Heb ff Wise Disk cleaner gebruikt met cookies aan gevinkt.

Toen weer naar Nos/Npo gegaan,kwam weer akkoord bovenaan (cookie melding).

Kon het gewoon weer weg klikken.

Heb ook de nieuwste versie van Firefox
 
Gescand met AdwCleaner, Junkware Removal Tool en Malwarebytes MBAM.
Niks gevonden.
 
Kijk eens of je al een cookie hebt voor nos en zoja, wis die eens.
Hier geen problemen, maar ik gebruik de cookie wel, dus eerder toegelaten en gewhitelist in ccleaner.
 
No cookies van NOS - want ze worden schijnbaar geblokt.
Kan mogelijk samenhangen met de instelling niet gevolgd willen worden.
Maar vreemd: op andere sites zoals eerder vermeld heb ik geen enkel probleem.
 
Ik heb het opgelost door eerst een back-up te maken van de bladwijzers in mijn Firefox (json) en heb na denstallatie van Firefox ook de overige overgebleven van Firefox verwijderd.
Ik had wel al een nieuwe 64-bit versie gedownload en na een herstart van mijn noteboek heb ik Firefox 64-bit geheel nieuw genstalleerd.
Opnieuw de Adobe Flashplayer plugin genstalleerd en de LastPass add-on for Firefox via lastPass en nu werkt alles weer als vanouds.
De cookiemelding van de Nos is weer weg na er op geklikt te hebben en wat eigenlijk al meer dan een jaar niet lukte doet het nu ook weer: YouTube video's spelen ook weer automatisch af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan